Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Tuesday, May 9, 2017

AMartens woog op het moment van schrijven 91.00 kg (bmi: 32.63).

:update: 18.30u

Ik heb de pudding vervangen door griekse stijl yoghurt en kom nu op 52 gr KH ipv 108 KH, is al beter..14,4%..ik heb de peer vervangen door appel, peer was 29,7 KH en appel is 9,6 KH. De magere kwark scheelt ook nog in welke je neemt, ik heb nu de magere kwark van de AH, scheelt zeker 14 KH

:kl02:

Start Keto dieet, heb vanmorgen na mijn eieren met groente moeten braken, begint al goed dat dieet. Ben ook de hele voor de m iddag misselijk geweest, en heb ook nog diaree. Komt niet door de eieren, want ik eet wel vaker smorgens gebakken eieren. Smiddags magere kwark, moet eigenlijk volle zijn, maar ik had nog magere staan, ga straks naar de winkel om volle in te slaan. Als ik in het Keto dieetboek kijk dan moet ik smorgen gebakken worstjes eten, knolselderij, zuurkool en 2 gebakken eieren eten, dat zie ik me niet gebeuren, is veels te vet op de nuchtere maag. Het is natuurlijk de bedoeling dat je geen tussendoortje meer hoeft te nemen en dat je tot de lunch vol zit.

Dit heb ik vandaag opgegeten:

1443,02 kcal, 71,6 gr eiwit, 108,37 gr KH= 30,1 %, 76,09 gr Vet,
1926.00 kcal inactief leven, -483,17 kcal balans, het onderste ziet er goed uit, maar de KH kom ik ruim boven de 5 tot 10%.

May 9, 2017, gewijzigd door Kwartjes op May 9, 2017 om 12:10
Magere kwark wordt bereid met magere melk ( 0,3%) en alle andere vormen van kwark ( halfvol en vol) krijgen extra toevoegingen, zoals melkvet of room.

Koolhydratentabel. Magere kwark.

en voor straks eet smakelijk.

✿¸.•❤•.❀•. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Kwartjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .•❀.•❤•.¸✿
May 9, 2017, gewijzigd door Kwartjes op May 9, 2017 om 14:47
Nog wat handigheden:

Voedingswaardetabel.

Calorieëntabel.

Calorielijst.

Ruststofwisseling.

Koolhydratentabel.

Eetmeter van het voedingscentrum.

Koolhydraten test.

Glycemische index en glycemische lading

Gewoon leuk om te weten:

Eiwit scheiden van eigeel.

Hoe pocheer je een eitje?

Calorieën verbranden tijdens huishoudelijke klussen.

Met welke sport verbruik je de meeste calorieën? Voor meer sporten ook even naar beneden scrollen s.v.p.

Verbrande calorieën berekenen bij sport.

Vetpercentage berekenen.

Alle vitamines en mineralen op een rij.

Allergiekookboek.

Recepten op basis van ingrediënten.

BMI calculator.

Ruststofwisseling BMR (Basal Metabolic Rate.

Sport calculator.

Aktiviteit calculator.

BMR calculator.

Dagelijks benodigde calorieën.

Streefhartslag tijdens sporten.

Caloriechecker.

Het verschil tussen amandelmeel en kokosmeel.

De meeste vrouwen vallen goed af op een dieet van 1200 à 1600 calorieën. Het calorieverbruik kan per persoon heel erg verschillen en is afhankelijk van leeftijd, geslacht, lengte, hoeveelheid spiermassa en vetmassa, gewicht, erfelijkheid en de hoeveelheid beweging. De gemiddelde energiebehoefte kan per persoon erg verschillen. Je energiebehoefte is een optelsom van je ruststofwisseling (energieverbruik van het lichaam in rust) en de energie die gebruikt wordt voor alle dagelijkse bezigheden en activiteiten. Het energieverbruik wordt o.a. beïnvloed door geslacht, leeftijd, hoeveelheid spiermassa, hoeveelheid lichaamsbeweging etc. Hier vind je een berekening. Vul de gegevens in en je ziet vanzelf je energieverbruik per dag:

477,593 + (9,247 x KG) + (3,098 x CM) - (4,33 x JR) = kcal

KG = lichaamsgewicht;
CM = lengte in centimeters;
JR = leeftijd in jaren.

:groetjes2:
May 10, 2017 om 13:13
Hoe is het de tweede dag gegaan Anja?

May 10, 2017 om 13:33
Hoi
Hoe is het met jou gegaan vandaag?
Ik dacht dat ik je al een bericht had gestuurd maar schijnbaar had ik niet op reageren geduwd.
Maar in het kort Keto heeft even tijd nodig opbouwen is beter, anders krijg je maar dat duurt niet lang de Ketoflu, ik las dat je misselijk bent geweest. Misschien iets minder boter gebruiken je kunt dit later altijd nog upgraden. :) Je kunt ook je dag beginnen met een bakje volle griekse yoghurt of volle kwark met een handje diepvries of verse frambozen of bramen. En dan later op de ochtend of als lunch die eieren bakken. Doe ik meestal aan het einde van de ochtend na mn wandeling of na het sporten. Er zijn veel verborgen KH te vinden in fruit en groentes.
Ik zal zo nu en dan een dagboekje bijhouden maar niet iedere dag.
Ik zal de komende tijd toch moeten uitzoeken hoe ik eten moet.
Groetjes Famke
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan