Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Tuesday, May 30, 2017

Gupsel woog op het moment van schrijven 95.20 kg (bmi: 32.94).

Ohnee, zodra ik 'op dieet' ben lijk ik meer te eten dan wanneer ik dat niet ben. Dit komt waarschijnlijk doordat ik zo met eten bezig ben. Van het ene eet moment tot het volgende zit ik ermee in mijn hoofd. En tussendoor nog snaaien, vooral als ik moe ben.

Het weer is helaas ook omgeslagen. Het ziet er buiten triest uit en het waait hard. de temperatuur op zichzelf is nog wel lekker maar daar houd het dan op. Ik laat het me niet beïnvloeden en ben gewoon lekker in huis aan het rommelen. Al moet ik wel opletten dat ik niet teveel doe. Ik heb nog snel last van het bekken en dat zal ook nog wel even zo blijven.

Ik heb nu een lijstje gemaakt met dingen die ik vrijwel zittend kan doen. Dat scheelt dan ook weer, zo blijf je bezig. Tussendoor natuurlijk de kindjes verzorgen. Marije slaapt meestal lekker van 12 tot 3 of 4 en Jesper doet hetzelfde (tot half 3). Dat is dan een lekker moment voor mezelf. Daarna is het weer even aanpoten.

May 30, 2017 om 09:26
Er teveel mee bezig zijn, is ook niet goed Gepke. Ik ben wel blij dat het niet zo warm meer is. Misschien heb je hieraan iets.

Tussendoortjes:
Gekookt ei;
Gekookt ei in vieren gesneden en omwikkeld met rookvlees;
Kaasblokjes, Goudse kaas 2 blokjes (2 x 20 gr);
Vleesplankje met chorizo, salami, ham en rollade. (maximaal twee plakjes per soort);
Glas runderbouillon;
Maximaal 5 plakjes courgette (met eetlepel roomkaas);
2 Augurken omwikkeld met boterhamworst;
2 Augurken omwikkeld met ham;
2 Augurken omwikkeld met rookvlees;
Asperges omwikkeld met ham;
Maximaal 5 plakjes komkommer (met eetlepel roomkaas);
Maximaal 5 plakjes komkommer (met eetlepel filet americain);
Maximaal 5 plakjes komkommer in azijn (met wat peper);
Zilveruitjes op een prikker;
Radijsjes;
Halve tomaat met klein stukje ham en kaas;
Cherrytomaatjes;
Snoeptomaatjes;
Fetablokjes;
Stukjes paprika (maximaal ¼ paprika);
Schaaltje magere yoghurt;
Schaaltje magere kwark.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele dag gaat "snacken". Gebruik het op een punt dat je er echt helemaal doorheen zit.



Liefs en een gezellige dag,

˜”*°•.˜”*°• Kwartjes •°*”˜.•°*”
June 12, 2017 om 08:29
bedankt kwartjes. het is altijd handig een lijstje met tussendoortjes bij de hand te hebben. ;)
op de weegschaal ben ik deze week weer wat zwaarder, toch heb ik goed mijn best gedaan dus het zal zo zijn redenen wel hebben en straks gaat de teller wel weer naar beneden.
June 12, 2017, gewijzigd door Kwartjes op June 12, 2017 om 09:08
Graag gedaan Gepke. Misschien houd je wat vocht vast.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan