Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, July 10, 2017

Perryvanherpen woog op het moment van schrijven 112.80 kg (bmi: 30.92).

Vandaag gekeken hoeveel calorieën ik per dag mag eten tot aan 1-jan-2018 om 95 kg te wegen zonder al te veel te hoeven sporten. Niet dat ik niet de intentie heb om meer te bewegen, maar ik zie het meer als een baseline. Ik probeer dagelijks te loggen wat ik gegeten heb om te kijken of we hier een beetje bij in de buurt komen. Heb voor vandaag alles al ingevuld en ziet dat ik nog wat ruimte heb. Ik zou nog 600 calorieën mogen eten en dan heb ik nog genoeg gehad om af te vallen en het streven te halen van 95 kg op 1 jan. Dit zou dus prima haalbaar moeten zijn als ik het zo bekijk. Zeker als ik nog wat meer ga bewegen (dan wordt je inname natuurlijk ook meer, anders val je een keer om). De moeilijkst periode komt er natuurlijk nog aan. De vakantie. De komende 4 weken probeer ik vol te houden. Tussendoor een bierfestival (een keertje moet kunnen) en dan ook proberen gemiddeld niet te veel te eten (dit is in combinatie met bier vaak een lastige). Daarna gaan we 2 weken op vakantie. Nu koken we bijna altijd zelf als we op vakantie zijn, maar de lunches, tussendoortjes en vooral de avonden maken het moeilijk. Een lekker zakje chips, kaasje of nootje gaan er dan wel in. Nu is het wel zo dat we in de regel vrij intensieve dagen hebben. We lopen namelijk heel veel op vakantie. We zullen zien, maar het plan is gemaakt.

July 11, 2017 om 03:27
Het is juist goed als je meer beweegt niet meer te eten dan dat hij aangeeft. Want dan verbrand je juist meer.
Als ik 1600 calorieen verbrand in rust en dit ook eet en dan sport of meer beweeg val ik af.
Als ik erlangs niks doe. Blijf ik stabiel.
Wens je veel succes. Je bent goed opweg
July 11, 2017, gewijzigd door Kwartjes op July 11, 2017 om 11:50
Gezonde tussendoortjes:

Gekookt ei;
Gekookt ei in vieren gesneden en omwikkeld met rookvlees;
Kaasblokjes, Goudse kaas 2 blokjes (2 x 20 gr);
Vleesplankje met chorizo, salami, ham en rollade. (maximaal twee plakjes per soort);
Glas runderbouillon;
Maximaal 5 plakjes courgette (met eetlepel roomkaas);
2 Augurken omwikkeld met boterhamworst;
2 Augurken omwikkeld met ham;
2 Augurken omwikkeld met rookvlees;
Asperges omwikkeld met ham;
Maximaal 5 plakjes komkommer (met eetlepel roomkaas);
Maximaal 5 plakjes komkommer (met eetlepel filet americain);
Maximaal 5 plakjes komkommer in azijn (met wat peper);
Zilveruitjes op een prikker;
Radijsjes;
Halve tomaat met klein stukje ham en kaas;
Cherrytomaatjes;
Snoeptomaatjes;
Fetablokjes;
Stukjes paprika (maximaal ¼ paprika);
Schaaltje magere yoghurt;
Schaaltje magere kwark.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je de hele dag gaat "snacken". Gebruik het op een punt dat je er echt helemaal doorheen zit.

Liefs, eet smakelijk en een gezellige avond,

•.•.❀•. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Kwartjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ .•❀.•.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan