Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, July 24, 2017

Akwa woog op het moment van schrijven 90.00 kg (bmi: 33.87).

Streng koolhydraatarm.....HONGER.
Kom uit op nog geen 1100 :calorien3:
Zal toch de bedoeling niet zijn, is ook te weinig.
Stond vannacht om 3 uur, in de keuken een appel te eten, kon van de honger niet slapen.
Zal met iets aangevuld moeten worden.
Meer rauwkost?
Maar hoe maak ik dat een beetje lekker? , steeds komkommer met tomaat brrr, vind het best moeilijk hoor.

July 24, 2017 om 04:44
Oeps, honger is niet goed.

Juist bij een koolhydraatarm dieet liggen de kcal hoger omdat je meer vet en eiwitten eet.
Alles wat je aan koolhydraten weglaat, moet je weer aanvullen met vet en/of eiwit.
Zoek eens op internet naar weekmenu's.
Slank met linda heeft een gratis weekmenu, maar ook op de site van Gobento zijn weekmenu's te vinden.
Volgens mij heeft kwartje er ook een paar in haar dagboek staan.
Het voordeel van koolhydraatarm eten zou zijn, dat je geen trek hebt, omdat je de koolhydraten weglaat.
Verdiep je er goed in, om het op een gezonde manier te doen.
July 24, 2017 om 04:46
Akwa, trek gaat over hoor. Na 3 dagen heb je echt veel minder last. Gewoon gezonde dingen en misschien s'avonds voor het :slapen: gaan nog iets wat je uitgespaard hebt. Zelf heb ik in het begin op 1000 cal. geleefd en was heel goed :pijldown: maar om dan gelijk te blijven dat is moeilijk. Op een bepaald moment bleef ik steken(-10kg.) en toen ben ik bij Henk terecht gekomen waar ik verder ben gegaan maar met we wat meer maar ook niet zo heel veel . Moet nog steeds rond die 1200 blijven om niet aan te komen. Bekijk het per week en hoewel ik me elke dag weeg om het vooral in de hand te houden , weet ik dat jij maar 1 x per week wil wegen . Wens je heel :veelsucces:
:tian:
July 24, 2017 om 05:56
Soep van groente bv : ui bakken met wat olijfolie, Courgette in stukjes erbij met bloemkool, broccoli etc. Water met wat bouillon koken en dan pureren. Lekker warm en vullend! Of rauwkostsalade van witlof met wat Cardini's Ceasar dressing, gekookt eitje, olijven. Allemaal lekkere aanvullingen
July 24, 2017 om 06:02
Ja, dat heb je goed gezien. :grinnik:
Nieuwe week, nieuwe grafiek, nieuwe kans.
Wie weet helpt het.
:haha:
July 24, 2017, gewijzigd door Akwa op July 24, 2017 om 08:11
Je valt makkelijker af door het gebruik van eiwitten al dan niet in combinatie met koolhydraatarme voeding. Het voordeel van eiwitten is dat deze een vol gevoel geven, waardoor je geen hongergevoel hebt en deze zorgen voor minder verlies van je spiermassa, waardoor je optimaal kunt blijven presteren. Neem bv. een schaaltje magere yoghurt, magere kwark of een eitje. Van te voren koken. Kan je voldaan en snel je bed weer in.



Liefs en een fijne maandag,

˜”*°•.˜”*°• Kwartjes •°*”˜.•°*”˜

OOk hier allemaal tegenstrijdige adviezen, Haar advies, geen magere producten (was ik wel gewend) maar gewoon vol. En de tussendoormaaltijden (bv s'nachts) mag helemaal niet.
Ik heb het er echt moeilijk mee hoor. Bah.!
Maar neem alle adviezen in overweging. Dank je wel.
July 24, 2017 om 08:12
Wat een prachtige plantenbak . Als ik wist waar die te koop is dan zou ik hem zeker kopen.
Net wat kwartjes zegt, je hebt eiwitten nodig voor de spieren en zeker op onze leeftijd. Dat advies gaven ze ook bij de 4d.De hongerstakers van weleer hadden na verloop van tijd echt geen honger meer.
:succes: we lezen het wel.
:tian:
July 25, 2017 om 01:39
Hopelijk lukt het een beetje ,maar je bent het ook niet in een maand bij gekomen nu denk maar niet dat het je in een maand lukt om er in een maand mee klaar te zijn dat duurd nu de rest van je leven zo dus eet wat bij je past maar dan minder ,en dat is al moeilijk genoeg
Zeker als je niet van koken houd kun je beter zoweinig mogelijk er mee bezig zijn dus makkelijk wat bij jou past
Groetjes en een fijne dag
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan