Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Tuesday, July 19, 2005

Ilse31 woog op het moment van schrijven 89.50 kg (bmi: 28.25).

:hi:

Ik ben begonnen met het dieet van de hartstichting. Dit houd in drie dagen dieeten en vier dagen "gewoon" normaal eten, niet overdrijven. Het werkt door chemische afbraak je kunt in drie dagen 4,8 kg verliezen. Je moet wel het dieet precies volgen, anders werkt het niet (alleen zout en peper mogen gebruikt worden).

Voor de liefhebbers zal ik het ff opschrijven, kun je zelf kijken of je het iets vind. Zo niet, ga gewoon verder zoals je nu bezig bent, zowiezo iedereen heel veel succes met afvallen.
:tipdag:
De eerste dag;
Ontbijt; koffie of thee zonder suiker/melk, een halve middelgrote grapefruit,
1 snee geroosterd brood met daarop 2 paplepels (gladafgestreken) pindakaas.
Lunch; 60 gr tonijn (uitgelekt), op 1 snee geroosterd brood, koffie/thee.
Diner; ca. 95 gr mager vlees (kipfilet/rosbeef), 120 gr spercibonen of snijbonen (gekookt), 120 gr bieten (gekookt, niet uit een potje), 1 kleine appel, 120 gr vanille ijs.

Tweede dag;
Ontbijt; 1 gekookt ei op 1 snee geroosterd brood, een halve banaan, koffie/thee.
Lunch; 120 gr huttekase of cottage cheese, 5 crackers, thee/koffie.
Diner; 2 warme worsten uit blik (knackworsten), 120 gr broccoli (gekookt),
60 gr wortels (gekookt) een halve banaan, 60 gr vanille ijs.

Derde dag;
Ontbijt; 5 crackers, 100 gr cheddar kaas, thee/koffie, 1 kleine appel.
Lunch; 1 hard gekookt ei op 1 snee geroosterd brood.
Diner; 60 gr tonijn (uitgelekt), 120 gr bieten (gekookt), 120 gr bloemkool (gekookt), een halve part meloen (niet te zoet), 60 gr vanille ijs.

Ze zeggen dat je er tot 19,2 kg mee kunt verliezen, 4 keer 3 dagen dieet.
Maar eerst zien en dan geloven. Ik ga het proberen...19,2 kg hoeft niet ik zal al blij zijn als het 10 kg is (in 4 weken).

:bye:

Deze pagina is al meer dan vier weken geleden aangemaakt.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan