Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Thursday, August 5, 2004

Nanda woog op het moment van schrijven 79.00 kg (bmi: 30.86).

Hoe kan dat nou weer? Ik ben gisteren vrij geweest....heb niet gesnoept en toch ben ik weer 3 ons aangekomen!!! :(

Ik snap hier echt helemaal niets van. Het enige wat ik gisteren anders heb gedaan, is twee krentenbollen gegeten en bijna niets gedronken. Zou het dan echt daaraan kunnen liggen?

Ik zou bijna gaan denken dat ik maar beter kan gaan werken, want dan val ik beter af als dat ik thuis ben....

Gisteren heb ik de CD-rom van de WW gehad, maar ik heb hem nog niet opengemaakt, omdat ik de tip van Hetty had gekregen om hem te downloaden van internet. Dat is gelukt alleen vraagt hij nu om een crack. Weet iemand waar ik die kan downloaden?

Ik ben in ieder geval zwaar teleurgesteld in die drie ons. Nu kan ik weer bijna overnieuw gaan beginnen.


August 5, 2004 om 01:56
hoi nanda, jij vroeg mij hoe ik afval. ppffff, ik ben begonnen met de WW, waar ik 10 kilo kwijt raakte binnen 1 jaar. niet snel, maar toch...
daarna vond ik het te duur worden en ben ik zelf doorgegaan met WW. ik merkte dat ik een stok achter de deur nodig had en kwam stom toevallig op deze site uit. ik ben nu bezig met het no-nonsense-dieet. dwz, om de 2 uur iets eten, zodat mijn verbrandingskacheltje blijft branden, zodat ik ook geen jojo-effect krijg. het is wel ong. 1200 kcal. per dag, dus per dag ff berekenen wat ik per 2 uur mag besteden. het is een heel prettige manier van leven, lijnen kan ik het eigenlijk niet noemen. ook 1.5 liter water per dag drinken = 3 plastic flesjes die ik overal mee naar toe sleep. veel groente, rauwkost, fruit behalve banaan. oh, en tussendoor magere yoghurt ( ik gebruik meestal met fruit erin) 2 dl en mijn honger is helemaal weg. ik ga nu mijn dochter naar zwemles brengen en daarna wil ik jou best een voorbeeld sturen van een eetdag. oh, en door het warme weer val jij niet zo goed af, je zweet meer en jouw stofwisseling gaat langzamer!
August 5, 2004 om 05:44
hoi nanda, ik kwam er ook pas geleden achter dat het afvallen dan minder gaat. bij de WW. kwam ik ook op de 1200 kcal. uit 20 punten keer 60 kcal.=1200 kcal.
eigenlijk moet ik nu 18 punten gebruiken keer 60 kcal. = 1080 kcal. nou ja, ik heb eigenlijk de rekenmachine gepakt, want rekenen is niet mijn sterkste punt :D

een eetdag is ong:
7.30 2 boterhammen met mager beleg + 2 dl water + 1 koffie met zoetjes
9.30 1 fruit + 2 dl magere yoghurt(mag ook fruityoghurt zijn) + 5 dl water
11.30 2 boterhammen met mager beleg + 4 dl drinken + rauwkost
13.30 1 fruit + 5 dl water
15.30 2 dl magere yoghurt + 1 fruit + 4 dl drinken
17.30 200 gr. gekookte groente + 100 gr. aard. + 100 gr. vlees
19.30 4 dl drinken + magere toetje
21.30 125 gr. fruit + 2 dl drinken

als jij dit teveel eten vind, kan jij ook iets minder eten, het gaat erom dat jij geen honger hent, zodat jouw lichaam blijft verbranden en geen inhaalslag maakt. als jij toch een keer (dat doet iedereen wel eens)
uit de band springt, zij de gevolgen niet zo groot.
liever geen banaan, maar in een salade gebruik ik het wel, omdat ik de banaan dan niet in mijn eentje hoef op te eten.
magere produkten leveren minder kcal op. het drinken op zich is heel goed voor het lichaam. groentes en rauwkost is heel gezond als tussendoortje en op de site heb ik een nieuwe truc geleerd: ananas en komkommer en bleekselderij zijn goede vochtafdrijvers en helpen bij de stoelgang! :D op dit moment zit ik in een stilstand wat afvallen betreft, ik werk pas weer in de laatste week van augustus, dus beweeg veel minder, ik ben echt uit mijn routine. ik maak mij geen zorgen, omdat ik dus niet aankom, wat niet wil zeggen dat ik niet op moet passen! :D als jij nog vragen hebt, hoor ik ze graag. oh, op dit forum staat ook infomatie over no-nonsensedieeten en voorbeelddagen. ipv. 1 boteham mag jij ook 2 beschuiten nemen. succes!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan