Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, January 16, 2006

LadyBianca woog op het moment van schrijven 70.00 kg (bmi: 23.12).

Zoooooo, tis weer maandag. Tijd om mijn eetpatroon een beetje aan te passen :)

Vanmorgen begonnen met een pak GoedeMorgen drinkontbijt (500ml).
Aangezien ik nog steeds geen hap brood door mijn keel krijg 's morgens is dit voor mij de beste oplossing.

Daarna gelijk een flesje gevuld met water (500ml) :waterdrinken: Ik moet (van mezelf) er 3 van deze overdag opdrinken. Dus de 1ste moet voor 12.00 uur leeg zijn. De 2de voor 15.00 uur en de 3de voor 17.00 uur. Dit om mezelf te pushen dat ik water MOET drinken.

Koffie drinken gaat gewoon door. Deze drink ik nu overdag zwart. Weg met die zoetjes, weg met het koffiemelkpoeder. Gewoon zwart. Alle beetjes helpen toch?!
Ik heb al gezien dat ik gemiddeld 500ml koffie in een ochtend wegdrink. Of het kwaad kan weet ik niet maar ik zou niet zonder m'n bakkie koffie kunnen hoor. :koffie: Ik ga toch mezelf toch niet alles ontzeggen. (inmiddels is het bijna half 11 en heb er bijna 3 koppen koffie in zitten)

Om 09.45 uur was het tijd voor mijn eerste fruit. Een appel. Ook hiervoor heb ik er maar een tijd aan gekoppeld. Zo met een kantoorbaan kan ik dat makkelijk doen.

Voor de rest van de dag is het de bedoeling dat ik:
Om 12.00 uur ga lunchen. Dan ga ik VitaLU Crackers eten met plakjes 20+ kaas.
Om 14.45 uur weer fruit eet. (een kiwi)
Als tussendoortje heb ik meegenomen een Kellogg's Fruit 'n Fibre bar.

En dan zit mijn overdag patroon erop. Volgens mij moet dit wel okay zijn.
Ik ontbijt
Ik drink water
Ik eet 2 stuks fruit
Ik lunch

Al een hele verbetering t.o.v. verleden week.
Nu nog kijken hoe het 's avonds gaat.

Oh, ennuh....al 2 weken geen :roker: !!!!!
:applaus: :klapklap: :applaus: :klapklap:

Deze pagina is al meer dan vier weken geleden aangemaakt.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan