Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, October 2, 2006

Gerrine woog op het moment van schrijven 122.30 kg (bmi: 38.60).

Zo ben ik weer even!
Heerlijk geslapen tot een uur of 17. Wel 2 keer eruit geweest, dat krijg je van dat vele water drinken. Het spoelt in elk geval wel door! Maar ja, je moet er wel weer je bed voor uit.

Ik ga morgen starten met 1 x in de week zwemmen met mijn zus. lekker baantjes trekken, eerst maar eens kijken hoe het met de conditie is en dan maar langzaam opbouwen.
Ook heb ik van die nordic walking stokken gekocht, maar ja het weer werkt niet echt mee. Want het giet en onweert nu behoorlijk. Ach, het zal vast weer een keer droger weer worden!

Ik ga nog maar even wat opruimen, want om 22.15 moet ik al weer naar mijn werk. Mijn laatste nachtdienst van deze week.

Groetjes

October 3, 2006 om 08:11
:hoi::hoi:

Welkom op de site en heel veel Succes met je strijd tegen de kilo's..... En heb je al geprobeerd te wandelen met je stokken, ik heb ze ook en vind het geweldig lopen hoor... Alleen tja heb ook altijd het ecxuus dat het weer dan niet mee zit he, tja je moet het toch ergens op gooien he als je even geen zin hebt (bij mij tenminste dan hoor hihi ben heel goed in verzinnen van smoesjes om niet te hoeven sproten)

Succes en :groetjes: van Lisette

Ps heb je toegevoegd als Buddy kom ik af en toe ff kijken
October 3, 2006 om 15:05
Hihi mijn conditie is er nog steeds niet hoor hihi... We gaan volgende week op vakantie en met de vakantie gaan we niet aan de lijn doen en na de vakantie gaan we beginnen aan het dieet van Sonja Bakker dus benieuwd wat dat gaat worden...

Ik loop meestal alleen met de stokken, kanje tenminste gaan wanneer ik wil en wanner het uitkomt, we hebben twee kleine kids dus is soms een beetje plannen... Als je begint met de stokken moet je ze eerst gewoon achter je aan laten slepen en gewoon je armen bewegen hoe je normaal doet (dus niet stil laten hangen) Je gaat dan je armen steeds een beetje hoger tot je het goed ritme te pakken hebt en dan prik je op gelijke hoogte van je voeten.... Hihi niet bij nadeken anders lukt het niet hoor....

Succes en :groetjes: van Lisette
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan