Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, February 12, 2007

Frispeer woog op het moment van schrijven 85.60 kg (bmi: 30.33).

Rond 21 januari begonnen en het is nu 12 februari. Ik ben in die vier weken ongeveer 2 kilo afgevallen. Het is mij veel te weinig. Ik eet kellogs ontbijt met melk. drie crackers met magere kaas, fruit als tussendoor, drink veel water en gewoon avondeten. Ook fitness ik 2 maal in de week. Is dat niet netjes?
Het enige wat moeilijk is is dat ik de laatste tijd veel etentjes heb, maar ik neem vaak de vegetarische kant en geen toetjes. Kortom, ik doe echt 75 % anders eten dan normaal en beweeg me serieus goed. Als je dan zo weinig afvalt vind ik het echt demotiverend.

Oke "keep the spirits up" en ik denk maar aan de toekomst. Mijn beloning is dat ik weer eens naar DIDI kan om kleren te kopen in plaats van de miss Etam.

Wat wel een zeer groot pluspunt is........(en dat is een helpende gedachte) is dat ik me fysiek en mentaal harstikke goed voel. Ik ben veel minder moe, heb minder last van mijn nek en ik slaap een stuk beter. Ook heb een veel minder gevoelige buik. Mijn werk kost mij veel energie maar het sporten geeft veel energie terug. Eigenlijk geeft het afvallen ook weer energie want je bent op een positieve manier bezig met jezelf. Ik heb wel de neiging om mezelf te belonen met eten. Dat is mijn valkuil.

Ik ben begonnen op 15 januari. 19 januari woog ik 87,1 kilo. 26 januari woog ik 86,9.
1 februari woog ik 85,6 kilo. 8 februari woog ik 84,7 kilo.

12 januari heb ik gegeten:
Ontbijt: kellogs met melk en halve kiwi en koffie verkeerd
lunch: 3 crackers en 10 % vet magere kaas en 1 koffie met melk
Voor fitness: kom kellogs met melk
avond eten: 2 scheppen wortel stamp met uitgebakken spekjes
koffie verkeerd en een liga.

Ik ga dit dagboek elke dag proberen te doen.

Deze pagina is al meer dan vier weken geleden aangemaakt.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan