Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, February 19, 2007

Danielle1972 woog op het moment van schrijven 92.20 kg (bmi: 31.17).

Na een weekend weer goed mijn best te hebben gedaan. (globaal: 's morgens 2 crackers met halvajam en 30+ kaas, 's middags 3 boterhammen, 's avonds een warme maaltijd en tussendoor een liga of fruit) ben ik weer een halve kilo aangekomen. Ik word er nu toch echt wel een beetje triest van. Ik drink alleen nog maar water en thee, ik sport 2 keer in de week en loop daarnaast ook nog minimaal 2 keer in de week een uur. Ik eet 's morgens crackers, 's middags 3 boterhammen en 's avonds een gewone maaltijd. Ik snoep absoluut niets, eet tussendoor een evergreen of wat fruit (geen banaan en druiven!). Ergens gaat er toch iets niet goed want ik ben nu al bijna 3 weken niet afgevallen. Vanmorgen gaf de weegschaal weer 92,3 aan, een halve kilo meer dan zaterdag.
Mijn motivatie is er nog wel, ik heb me voorgenomen om volgende week met Sonja Bakker te beginnen als het zo doorgaat. Ik weet dat ik goed bezig ben, ik weet dat het allemaal gezonder is, maar ik wil toch wel heel graag wat resultaat zien.
Mijn baas is vandaag jarig, over een half uurtje gaan we koffie drinken met wat lekker. Als er iets is wat ik echt erg lekker vind dan neem ik het lekker!

February 19, 2007 om 09:46
Hi Danielle,

Wat balen dat het even niet lukt!! WEllicht is het misschien een idee om wat meer te ontbijten en je lunch wat te minderen. Dat helpt mij nog weleens.

En blijf ook gewoon genieten zelfs als het een beetje tegenzit. Ik weet dat het soms heel frustrerend kan zijn om de wijzer van de :weegschaalrose: niet terug te zien lopen. Je bent in ieder geval wel heel gezond bezig.

Heel veel sterkte toegewenst!!

:groetjes:

:l::i::e::f:
February 19, 2007 om 15:57
Hoi Danielle,

Dit herken ik zo! Doe je je best, gebeurt er niets. En dan moet je je motivatie volhouden. Moeilijk, he? Ik heb dit eens met mijn dietiste besproken, en samen zijn we toen aan een "nog meer bewegen-schema" gaan werken. Want je lichaam is nu een pauze aan het houden, en je moet het dan een opzwieper geven. Ik ben toen gaan zoeken naar mogelijkheden tot meer bewegen in mijn gewone dagritme (want extra naar de sportschool: dat kon ik niet inplannen, moet toch ook werken en de kids doen, en het huishouden en, en, en...). Ben uitgekomen op: lopen naar het station, 1 station eerder uitstappen in de stad waar ik werk en naar mijn werk toe lopen, de trap nemen, de stappenteller, thuis op de hometrainer. Die hometrainer wil nog niet zo lukken. Dit weekend wel alle boodschappen te voet gedaan. Dat was 3 keer op en neer naar de winkels. Voelde wel goed...

Hou vol! Je motivatie is op een hoog niveau en dat vind ik zo goed!

Succes,

NickyDikkie
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan