Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, January 3, 2005

Jytte woog op het moment van schrijven 87.60 kg (bmi: 29.27).

"goede"morgen :goedemorgen:

nou..de :weegschaal: stond vanmorgen op +0.6 dat is niet de bedoeling!!!!:achterdebank:

Kom maar weer op met dat :water: en gewoon weer in het gareel oftewel... geen lunch meer overslaan!!!
fruit eten en verder niets!
Ik moet mijn streef gaan halen in Februari!!!!

:vlinder:Jytte

January 4, 2005 om 03:00
Hoi Jytte,

Plateautjes heeft iedereen. Die doorbreek je door gewoon stug door te gaan. probleem bij plateautjes is dat mensen geen snelle vordering zien en dus vaak wat meer gaan snoepen, omdat 'het toch allemaal niks uitmaakt'. Als je echt 2 weken lang braaf eet wat je moet eten, dan val je geheid weer af. Eerlijk!
Tja, en die fruit-yoghurt dagjes.... Mijn sportleraar heeft me ooit uitgekafferd omdat ik maar 1200 kcal per dag at. Volgens hem heeft een normaal lijf al 1400 a 1500 kcal nodig om alleen maar te ademen, en te kunnen denken. Dus voor een hele dag volledig stil en wakker op bed liggen, kost je lijf al 1400 kcal. Kun je je voorstellen wat voor roofbouw je pleegt als je minder eet dan dat? Je lichaam gaat dan in de 'oorlogsstand', de spaarstand. En dat zorgt voor een vertraagde stofwisseling, waardoor je inderdaad zo'n type wordt dat van de geur van frietjes al een kilo bijkomt, terwijl andere magere types het allemaal kunnen eten. Je lijf uithongeren is dus nooit een goed idee, en je leert er een slecht eetpatroon van aan.

Voor meer info, zie deze site eens: www. slank-en-sterk.nl
Hij is van wateengedoe2, die hier ook op de site een dagboekje heeft.

Gewoon lekker stug doorgaan, en laat die weegschaal maar zien dat het je niks kan schelen!

Weet je, vorig jaar stond ik ook een tijd stil op de weegschaal. Toen ben ik mijn centimeters maar elke week gaan meten, en die gingen als een dolle omlaag! Ik ben toen 5 cm van mijn taille kwijtgeraakt, zonder een grammetje op de weegschaal te verliezen. Misschien een idee om voortaan elke week een keertje alles op te meten? taille, heupen, onder je borsten, bovenbeen, knie en en bovenarm zijn goede graadmeters.

Liefs, Liedje
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan