Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Sunday, April 12, 2009

Walkinglady woog op het moment van schrijven 68.20 kg (bmi: 23.88).

Na een hele lange periode afwezig te zijn geweest, AD-afslanken maar weer eens opgezocht. Drukdrukdruk, heel erg druk gehad en om heel eerlijk te zijn ook niet meer zo goed opgelet :beschaamd:.

Gewicht is weer gestegen :shy:

Maar ik ga het weer proberen!


April 12, 2009 om 16:22
Hallo,

Ach het wordt vast zo erg niet. Het is maar 1 ker pasen per jaar. Dus morgen kan je vast weer de moed bijeenrapen en terug beginnen met opletten wat er door de maag gaat.

Dan zal je zien, de kilos rollen er zo af.
Eventjes genieten kan ook deugd doen. alleen mag je demoed niet laten zakken en moet je telkens weer de draad oppakken.

Als je zo naar mijn afvallen kijkt dan zal je zien dat ik gedurende weken, tot de wanhoop nabij, bleef steken op 66,6 kg. Och wat voelde ik mij rot. kreeg echte vreetbuien en dan plots zo maar, rolt er bijna 1 kilo af op een week en de volgende week weer 600 gr. Verbazingwekkend. dus geef de oed niet op ook al gaat het niet zo goed. De aanhouder wint.
Vergeet dat vooral niet, elke dag dat je oplet wat je eet en als je daarenboven gezond eet, werpt het zijn vruchten af.
Hoe hard het ook mag klinken, men oogst wat men zaait.

:wistjedat: volhouden, doorbijten, niet toegeven is de boodschap !

:yougogirl: en je zal winnen

Groetjes
Chantal
April 15, 2009 om 14:19
Hallo,
Tussendoortje op de weegschaal met als resultaat dat ik een beetje hoger zit dan vorige zondag.
Het was wel een beetje nep hoor, weinig gegeten, en toch heel erg bezig geweest. Dus dan gaan de kilos wel naar beneden, maar het moment dat je je dan beter voelt en terug gaat eten komen die er dan wel direct bij.
Maar niet getreurd, het goede teken is dat de 64 haalbaar is.

Dus we verliezen dat in niet uit het oog, en we komen er wel.

Doe hetzelfde en je komt er ook
Groetjes

Chantal
April 16, 2009 om 16:16
Ach lieverd,
Laat je niet uit je lood slaan.
Straks probeer ik weer te gaan zwemmen, dat kan ik bijna zonder voeten.
en wat dat gewicht betreft, laat je niet misleiden, ik doe hier reeds meer dan 2 jaar over, ben dan eens lekker terug de hoogte in gegaan, om nu weer tot op het bittere einde door te gaan. Vergeet niet dat hoe zwaarder je weegt hoe gemakkelijker en impressionanter de eerste kilos zijn. Maar jij doet dat helemaal niet slecht. 3 kilo op korte tijd, want dat is toch in 1 maand!
Gun jezelf toch ietsje meer voor de volgende 3 kilo en je zult zien dat alles goed komt.

Geef vooral de moed niet op, want dat zou spijtig zijn.

Groetjes
Chantal
June 26, 2009 om 17:33
Hoi,

Fijn dat je er terug bent, natuurlijk niet zo fijn dat die kilos er niet af zijn. Maar geen nood, het goede is, hier kan je steeds weer terug komen en herbeginnen. We hebben allemaal wel eens een periode dat afvallen te veel van het goede wordt, te druk, geen zin, de famillie, we kennen dat allemaal.
Het fijne is, als het dan te veel de spuigaten uitloopt, dan kunnen we ons steeds herpakken en herbeginnen.

Dus veel moed, en veel succes, draai de knop om en het zal je lukken.

Groetjes
Chantal
April 27, 2010 om 16:23
Hoi Lianne,

Bedankt voor je leuke complimentjes.
En ik hoop dat ik je wat kan aansporen om je toch maar tegen die (overbodige) kilos te verzetten.
Ik heb spijtiggenoeg ook geen link meer gevonden naar de rest van de podcasts. Zelfs de laatste paar lessen van de eerste 5 km waren er voor mij niet bij.
Wel weet ik dat je het volledige programma kunt kopen.
Maar als je eenmaal een halfuur aan een stuk kunt lopen kan je evengoed je eigen music opzetten en een parcours lopen.
De overstap van een halfuur naar een uur is klein, op voorwaarde dat je het verstandig aanpakt en niet te veel hartslagen hebt. Daarvoor kan je best met een hartslagmeter lopen. Je ganse loopbeurt moet voor 80% tussen de bestaan uit 60 à 80% van je hartcapaciteit, 15% mag tussen 80 en 90% van je hart capaciteit liggen en slechts 5% mag boven de 90% gaan. Dan versterk je je hart en maak je uithouding zonder overdreven energie uit je lichaam te putten. Met andere woorden je verbrandt na zo'n 30 minuten pure vetten zonder je suikerspiegel uit evenwicht te brengen, waardoor je nadien geen zin hebt in alle soorten slechte voedselproducten.
Vergeet niet dat je je vetten in spieren omzet en dat je daardoor ook zwaarder weegt.

Hou de moed erin, eenmaal je lichaam gewoon raakt aan het plafond waar je gewicht blijft op hangen ga je weer zakken en bij de een gaat dat rapper dan bij de ander. Maar uiteindelijk zak je toch.

Veel succes en blijf lezen en schrijven.

Groetjes

:eufrasie:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan