Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Wednesday, December 30, 2009

Merel23 woog op het moment van schrijven 82.50 kg (bmi: 30.67).

Allez, dag 3! Al ga ik toch eens moeten stoppen met de dagen tellen want 't is voor de rest van mijn leven he.. Zucht :)

O: 1 bruine pistolet (=2p), met maredsous light smeerkaas (=0,5p), 125 g magere yoghurt (=1p) en een peer (0p)
= 3,5 p

M: 100 g kipfilet (=2p), appelen (=0p), 1 opscheplepel volle rijst (=2p), 1 harde grany koek (=1,5p)
= 5,5 p

namiddag : bruine pistolet met smeerkaas light (2,5p), 1 kiwi, 1/4 peer
16u55 ik SCHEUR van de honger!!! en kap een hoop water binnen. bah dit is echt verschrikkelijk naar.

A: 2 tassen soep (= 0 p want enkel groenten in), 1 bruine pistolet met maredsous (=2,5p), 1 sneetje zwart brood (=1p) met maredsous (0,5 p )
= 4p

= 15,5 p

buddies, eet ik eigenlijk niet teveel fruit? 'k heb altijd zo'n honger en dat is het enige waarmee ik mijn maag durf vullen (naast water)

December 30, 2009 om 05:17
Stop je na 3 dagen al met tellen?!
Dat is snel ;)

Zet 'm op!
:zonmarieke:
December 30, 2009 om 13:48
:hm:, als ik lees wat je eet zou ik ook honger hebben!
't is allemaal niet veel hoor... is dat volgens de weight watchers?
Fruit is in principe een prima tussendoortje, maar probeer ook 's een extra boterham. De vezels zorgen ervoor dat je maag in actie blijft en je dus geen hongergevoel hebt of trek krijg. Mijn dietiste zei dat fruit zorgt voor snelle suikers. Je krijgt even een piek in je suikerspiegel, maar die is ook zó weer weg en dan heb je weer trek. Een evergreen (granenkoek) of stuk ontbijtkoek óf die extra boterham is dan beter.

Op mijn site, bij "zonmarieke over zichzelf" heb ik een link ingebouwd zodat je je eigen energiebehoefte kan uitrekenen. Zo kun je uitrekenen hoeveel kcal jij per dag nodig hebt tav je bewegingsnivo. Daar trek je dan 15 tot 20% van af en dan weet je hoeveel kcal je mag eten om toch nog af te vallen!

Je moet je stofwisseling namelijk wel op gang houden. (zie ook het artikel van Sochicken: Verhoog je stofwisseling in 5 steappen

Misschien heb je er wat aan... waar 't op neer komt is... meer bewegen, dan hoef je niet zó op je eten te letten!

:succes:
December 30, 2009 om 13:50
Oh... en als je dan toch kcal gaat bijhouden ipv punten, dan hoef je niet elke keer je dagboekje aan te passen, dan kun je je eigen voedings- en sport dagboek bijhouden, hier op de site, die rekent dan meteen voor je uit hoeveel kcal je al achter de kiezen hebt en hoeveel je dus nog te gaan hebt!
December 30, 2009 om 13:54
Ik zal morgen niet veel op de site zijn, want dan ben ik 't :feestvarken:,
dus wens ik je bij deze alvast
:fireworks02: :eenfijnejaarwisseling: :fireworks02:
:fireworks01: :aftellen02: :fireworks01:
ik "zie" je :1jan: weer!
:partybow01: :zonmarieke: :partybow02:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan