Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Tuesday, December 28, 2010

Kowalaa woog op het moment van schrijven 102.90 kg (bmi: 36.46).

Zo, Ik heb mijn vakantie in Turkije en de kerst overleefd!
Ik had na de vakantie echt het idee dat ik weer terug op 107 zou zitten, maar gelukkig was ik 'maar' anderhalve kilo ofzo aangekomen en die was er de volgende dag ook weer zo goed als af. Waarschijnlijk allemaal opgehoopte ontlasting van het stilzitten plus wat vocht dat natuurlijk aan de oh zo heerlijke en mierzoete koolhydraten was blijven plakken.
Bij alle kerstdiners heb ik me ook niet ingehouden. Kijk, ik ben niet als een malle broodjes en aardappels gaan zitten schuiven, maar stukjes taart en bolletjes ijs heb ik ook niet afgeslagen. Ben mooi stil blijven staan dus, en hoewel stilstand achteruitgang is, ben ik er toch blij mee.
Dit houdt wel in dat ik wéér mijn streef van 100 op 31 december niet ga halen, maar ach. Dan haal ik het twee weken later, lekker belangrijk zeg =D
Moet overigens hard wennen aan mijn nieuwe lijf. Ik ben in procenten nog niet eens zo veel afgevallen, maar voel wel botjes waar ik eerst geen idee van had en merk ook goed dat de stevigheid een beetje uit mijn huid is. Des te meer reden om niet al te snel af te willen vallen, anders ben ik straks ongelukkiger dan ik ooit met mezelf was en dan alleen maar omdàt ik afgevallen ben.
Ik beloof mij met oud en nieuw een oliebol en een appelflap en daarna weer goed aan de slag!

Fijne jaarwisseling iedereen!

January 25, 2011 om 16:00
Hello, bedankt voor de reactie. Mij Nederlands is niet zo goed :beschaamd:... maar ik probeer het voor je. Verzoeken je wat diet volgende ik ... mijn trainer bij de sport school hulp mij op de moment en een dietist hulpen (2009). Ik eten morgens sneeje brood met pindakaas (soms)of Brinta met 1/2 volle melk. Soms Koffie geen suiker of ik heb thee. Mijn man en ik heb dinner middag in plaats van lunch(instead of lunch) wij heb een stukje vlees/ vis of vegt. patty en groeten met eenbeetje rijst of wheat pasta... later een snack 15 uur of zo een stukje brood of groeten soms een (minder suiker )kookje of stukje ontbijt cake of 1/2 volle kwark en handje noten. 6 uur crackers of een whey shake met 1/2 volle melk en ijs blokjes op de blender. Hoop ik begrepen wat je vragen...

Mij afval zijn neit zo snell maar ik denk ik heb eenbeetje meer spier dan in December. Ik proberen inspanning zo (I'm trying so hard) maar het is niet zo snell te doen. :nietlieveweegschaal: I'll keep trying. :hardlopen:

Veel succes met je afval! Je doet zo wel. Mooi fotos van je ook!
Prettig week liefje!
Lauren:tulpenrij:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan