Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, March 21, 2011

Channiej woog op het moment van schrijven 117.10 kg (bmi: 39.13).

Opnieuw een nieuw begin

Vandaag voor het eerst weer echt begonnen met letten op wat ik eet. Niet gesnoept, geen chips en geen koek, dat zijn mijn grootste fouten in het leven van het afvallen.
De eerste dag zegt misschien nog niet zo heel veel, maar in mijn geval wel.
Het is me opgevallen dat ik de lunch nogal moeilijk vind!

Ik werk met gehandicapten kinderen en we lunchen samen, een uur lang...dat uur is voorbij na 3 boterhammen, een cracker en een rijstewafel. En ik merk dat ik het moeilijk vind om van wat "fout" beleg af te blijven.

We zullen zien wat morgen brengt.....

Onbekend
March 23, 2011 om 02:07
hey,

wat een lange pauze heb jij eigenlijk zeg. ik zou het dan denk ik wel lastig vinden om niet teveel te eten. in principe eet jij niet teveel, maar geef je aan dat je het lastig vindt om gezond beleg te kiezen. ik moet zeggen dat ik daar ook niet zo goed in ben. meestal kies ik elke dag gewoon voor het beleg waar ik op dat moment het meest zin in heb, ook als het niet zo gezond is. want als ik iets eet waar ik geen zin in heb, is de kans groot dat ik alsnog iets anders ga eten, en dan heb ik uiteindelijk meer calorieën gegeten dan ik zou doen met dat lekkere beleg. maar hoe gaat het nu bij jou? heb je al een goede manier gevonden voor jezelf om het vol te houden? succes!

groetjes nikki
March 23, 2011 om 02:23
Wat is fout beleg voor jou? In principe mag en kan je alles zo'n beetje eten, het gaat meer om de hoeveelheden die je eet en de afwisseling.
Ik hou de dagmenu's van valtaf.nl aan en als er iets tussen zit wat ik niet lust, vervang ik het met iets uit het dr.frank dieet of een shake.

Enige foute beleg is bv 48+ kaas of volle jam maar verder eet ik zo'n beetje alles. Beschuitjes/boterham/crackers met vruchtenhagel, halvajam, sandwichspread,slankie smeerkaas, salami, casselerrib, achterham, 20+/30+ kaas, ei, dus keuzes zat.

Je moet alleen niet elke dag bv vruchtenhagel eten, zorg voor afwisseling. Dan zit je bijna altijd wel goed.


:succes:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan