Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Wednesday, April 13, 2011

Wendy86 woog op het moment van schrijven 96.40 kg (bmi: 32.59).

Zo heerlijk gesport vanavond. 11 min. crosstrainer :crosstrainer: 20 min. gefietst :fietsdefietsdefiets: & 10 min. stevig doorgelopen op de loopband :loopband2:! Dus weer genoeg voor vandaag.

:bloemoprij2::bloemoprij2::bloemoprij2::bloemoprij2::bloemoprij2::bloemoprij2:

:onderde95kilo: Doel bereikt op:
:onderde90kilo: Doel bereikt op:
:onderde85kilo: Doel bereikt op:

Zo mijn doelen maar eens neergezet, hopen dat ik de eerste gauw kan bijschrijven :cool06: Maar we gaan ervoor!

Liefsss Wendy


April 13, 2011 om 14:48
Hello,
Ik doe afvallen in 12 weken met Anne... Maar af en toe moet ik mezelf eens verwennen met iets lekkers hoor hihihihihi, maar over t algemeen is het prima te doen....
ik probeer zo min mogelijk te snaaien maar soms...... en als ik 'savonds erge trek/honger gevoel krijg ga ik water/thee drinken of als dat niet helpt naar mijn bed!!! Hahaha maar gelukkig komt dat niet veel voor!!!
Ik ga nog ff iets invullen en dan nog ff lekker op de bank, dan hondje uitlaten en dan lekker naar mijn bedje!!!
Bye bye
April 14, 2011 om 04:28
Hej!

Bedankt voor je berichtje, leuk om te lezen ;)
En graag gedaan! hahaha

Wat ik doe.. tja.. tis niet echt een dieet. Ik probeer mijn calorieën te beperken tot zo'n max. 1100. Wat ik dan eet is eigenlijk alles wat ik normaal ook haal. Maar dan ietsje anders. Dus grof volkoren brood ipv tarwebrood, vanwege de vezels. Op lange termijn zorgen die ervoor dat je minder honger krijgt omdat ze meer moeten doen om dat te verteren. Zoiets geloof ik. Extra groente om de leegte van de aardappels op te vullen :-D
Ik lust dat graag, mja.. moet toch afvallen dus ik heb nu nog maar 1.5 aardappel en dan extra groente erbij.
Ik probeer ook de tijden te verdelen zodat ik geen honger gevoel krijg. Dus ontbijt om 8 uur. Meestal (omdat ik het soms vergeet) om 10 uur ook iets. Dan lekker lunchen om 12 uur. Weer een tussendoortje ergens tussen 14:30 en 16:30 uur (als ik het niet vergeet :DD: ). En dan mijn avond eten met mate. Ik probeer zo gevarieerd mogelijk te eten. Rijst, pasta, aardappels, soep. Het zijn ook producten die ik normaal gesproken ook eet. 'k Wil dus niks uit mijn eetpatroon halen. Net zoals bij cambridge of een eiwit dieet. Naar mijn idee is dat iets voor een kortere periode.
Ik snoepte trouwens ook enorm veel. Zo'n beetje alles waar ik zin in had. Op een gegeven moment at ik wel 2 zakken chips op een dag. En als ik een pak koekjes open maakte moest dat ook meteen op :bloos: Daar hoorde de bijbehorende fles cola per dag. Daar ben ik dit jaar direct mee opgehouden. En wat die dressing betreft. Ik doe er wel ns honing-mosterd saus op. Maar dan houdt ik rekening met m'n vlees. Extra mager rundervlees van de ah of kipfilet. De aardappel pof ik dan.
Ik was eerst niet zeker of ik het wel goed aanpakte. Ik doe namelijk ook maar iets waarvan ik dacht dat het gezond was :-D
Dus ik ben bij een diëtiste langs geweest. Volgens haar at ik goed, ik moet alleen wat meer brood eten. Ik at maar 2 sneetjes op een dag en dat mogen er wel 3 of 4 zijn. 'k Ging er dus lekker tussenin zitten en ga dan voor 3 :DD:
En dat was het wel zo'n beetje.
Qua beweging probeer ik toch per dag 1 intensieve bezigheid te hebben van 45 min. of langer. Wil niet zeggen dat het altijd lukt :holy:
Maar de hele dag door matig bezig zijn werkt beter dan 1 uur intensief op een dag en de rest van de dag niks doen. Is mij dan weer verteld. Dus ik probeer mijn beweging te verdelen. Wat ik dan doe is fietsen (naar de winkel of gewoon erop uit met mn zoontje), wandelen (lopend boodschappen doen enzo), zumba (als ik denk dat ik nog ietsje meer te verbranden heb dan ik heb gegeten). Ik deed eerst ook aan touwtje springen, maar mijn fysiotherapeute heeft daar een stop op gezet. Heb namelijk versleten (de rek is er eigenlijk uit) tussenwervels in de onderrug.
Dat was het wel.. geloof ik..

Ik las dat je verschillende dingen doet. In een half uurtje wat sporten verdelen. Naar mijn idee doe je dat goed. Denk soms wel ns dat je lichaam went aan steeds hetzelfde doen. Maar goed... ik heb er geen verstand van, dus je kan het beter even checken :-D
Je ligt ook lekker voor op je streefplan! Knap gedaan ;)
Dat motiveert mij altijd.
Ik zou zeggen: ga zo door! Je komt er wel!! En tot krabbels :P

xoxo
:liefs:
April 14, 2011 om 04:29
Wow!! Heel lang verhaal geworden uiteindelijk :-D

SORRYYYYYYY! hahahah my bad (A)
April 14, 2011 om 07:23
Hoi Wendy,
Je bent goed bezig hoor! Lekker bewegen en goed gezond eten, ga zo door!

Liefs,
Manja
April 14, 2011 om 13:06
Hoi hoi,

thanks voor je berichtje. waar ik me aan hou is, ik probeer me elke onder de 1600 calorien te houden en in het weekend af en toe 1800. Gewoon lekker en gezond eten. 200 gram groente en fruit per dag. Veel vezels. Alles waar ik me kook is volkoren. Zit je ook sneller vol van.

2 liter water per dag. probeer 5 a 6 keer per dag te eten. Dat houdt je darmen goed actief :-)

En ik doe 3 x in de week pilates thuis 20 min. Dus ik ga niet fanetiek naar de sportschool...omdat ik daar een hekel aan heb om dat het dan MOET.

mmmm dat is het zo'n beetje.

Wat is jou schema nu dan ? En hoe lang ben je al bezig ?

Liefs Michelle
April 14, 2011 om 14:57
Hey!

Dat grafiekje ja! hahahahah
Super is die!! Daar trek ik ook energie uit.
Ik vind het zo leuk om te zien hoe dat lijntje naar beneden gaat.
ENNNN toen ik begon was mijn bmi meter zowat bijna helemaal rood. En nu komt het groene er zelfs al bij te staan :goon:
Dat vond ik super om te zien. Nu wil ik zooooooo graag de bmi van 30 halen. Ik zit er bijna hahahah. Kan me nu niet snel genoeg meer gaan :DD:

Ik koekeloer snel weer even bij je!

:hugsforyou:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan