Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Tuesday, April 10, 2012

Jolly29 woog op het moment van schrijven 111.90 kg (bmi: 34.54).

na leuk paas weekend gehad gaan we er weer hard tegen aan.

heerlijk gecourmet met mijn vriend en de kinderen en me ouders heerlijk was ik echt aan toe !!!
nu gaan we weer hard tegen aan

wat heb ik gegeten

yogert met wake up
tussendoor fruit
middag 3 crackers met kaas en jam
tussendoor kiwi 1 appel
vanaaf aardappelen met wortels en vis sticks
uur later yogert met musli of appelmoes of beetje vla

April 11, 2012 om 13:36
Hoi Jolly,
Dank je wel voor je berichtje. Aan je grafiek te zien ben je toch al lekker afgevallen. Hou vol hoor. Nu met de zomer in het vooruitzicht heb je ook vaker zin in frisse salades, en hoeven al die zware maaltijden niet zo. Dat scheelt weer. Heel veel succes komende week, groetjes, Janneke.:jannekeb::jannekeb:
April 11, 2012 om 13:37
Oeps, waarom staat mijn picto er nu 2 keer?????
April 11, 2012 om 13:40
mischien dubbel geklikt hihi geeft niet
April 11, 2012 om 14:09
Bedankt voor alweer een berichtje!!! Zet 'em op hè!!! Je kunt het, weet ik zeker. Laat ook iedereen in je omgeving het weten. Als kleuterjuf krijg ik van jarige kinderen heel wat op m'n bureautje. Ik ben dat vanaf vandaag weer gaan uitdelen. Alle grote en kleine beetjes helpen.
Weet je wat bij mij ook helpt? (Maar ik moet het wel echt gebruiken, en er niet bij gaan snoepen!) Griekse yoghurt van Total 0 %, die met het roze streepje. Op je vrije dagen één maaltijd vervangen door deze yoghurt. Lukt mij ook vaak niet hoor, anders was ik na de Kerst niet zoveel aangekomen. Maar nu hebben we het ritme weer te pakken!!!!!
Liefs, Janneke.
April 11, 2012 om 14:32
Hoi Jolly
De paasdagen redelijk doorgekomen, ook wij hebben de eerste paasdag gecourmet. 1 ons bijgekomen maar moet ook ongesteld worden de overgang is me wat ik kan er geen klok meer op gelijk zetten voel me een opgeblazen kip.
Gister en vandaag naar de sportschool geweest, morgen weer ik ben nu fanatiek aan het sporten wil graag wat van mijn buikomvang weg hebben mijn gezicht wordt wel slanker maar nu nog wat strakker in de buik.
Ik eet 's morgens Yogurt ( optimel 0% vet) met wat crusli
's middags eet ik kwark ( optimel 0% vet) hele bak 500 gr. allerlei smaken
's avonds groente en vlees heel soms 1 a 2 aardappelen erbij ligt aan de groente ik lust niet alle groente zonder aardappelen.
Vaak eet ik ook sla en dat heb je in vele soorten en smaken dat eet ik zo weg en heb er dan geen andere groente of aardappelen bij.
Dan drink ik water water water en o ja soms ook wel een kopje koffie met melk.
Thee gaat er ook wel in.
Ik spreek je weer groetjes corrie
April 11, 2012 om 15:40
zo is het meid er flink weer tegen aan hahaha. maar dat gaat wel goed komen he zo is het wikken en wegen de ene keer lekker uit de ban vliegen en dan de volgende dag weer de ritme op pakken waar je geleven was . en zo te zien heb je het weer gevonden hahahahah ok meid ga er voor en ben trots op jou . ga zo door he je kan het

groetjes lisa
Onbekend
April 11, 2012 om 16:38
Hoi Jolly,

Dankje voor je reactie... Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf ook erg trots ben op mezelf ;) Had nooit verwacht dat dit me zou lukken... En idd, ik heb van het weekend lekker genoten en ben er vanaf dinsdag weer kei hard tegen aan gegaan...

Jij bent ook al goed op weg, de eerste 4 kilo's zijn eraf en de rest komt vanzelf. Straf jezelf in ieder geval niet en als je een keer zin hebt in iets lekkers, zeker doen maar met mate, dan komt het helemaal goed!

Ik wil je 1 advies geven: begin 's ochtends met 2 bruine boterhammen, daarvan ben je veel meer verzadigd en heb je minder snel honger dan dat je 2 beschuitjes neemt... En je crackers in de middag, vervang die ook door brood, iedereen is bang om brood te eten omdat er veel koolhydraten inzitten maar die heb je ook nodig...

Veel water drinken daar heb ik zelf ook nog steeds moeite mee, maar ik sport veel dus neem dan ook nog wel eens een flesje vitaminewater, ook veel koolhydraten maar die verbrand ik wel tijdens het sporten. Je kan evt. ook Crystal clear proberen, zit ook niets in en dan heb je nog een beetje smaakt. Goed drinken is in ieder geval wel goed, anders hou je vocht vast!

Als je meer tips wilt dan hoor ik het wel van je, kan zelf onderhand diëtiste worden, zoveel weet ik voortaan haha ;)

Veel succes!

:vlooike89:
April 12, 2012 om 08:41
van morgen begonnen met kom yogert met brinta wake up

tussendoor paar druifjes

2 bekers water gaat goed !!!

tussenmiddag 2 broodjes volkoren met kaas zonder boter, klein plakje indische cake

om 15.00 eet ik wat fruit

om 18.00 me warme maaltyd

savond yogert of iets, ik heb ook de yogert van optimel neem ik daar een kommetje van.


lisa ik moet 1 kilo waar ik gebleven was hihi daarna kunnen we weer gewicht invullen hihi
het gaat goed, voel me ook kei goed .
alleen water drinken gaat nu ook stukje beter .
en het bewegen daar moet ik nog wat aan doen !!!
April 12, 2012 om 13:42
je gaat heel goed meid ben echt trots op jou zo zie je maar als er wat is dat je dan gerust wel wat mag hebben maar de volgende dag het weer gaan oppakken waar je gebleven was he . ik eet smorgen 2 crackers volkoren met kaas en jam en drink idd veel water ook koffie trouwens hahahaha 12 uur eet ik een walkorn bol met kaas en 3 crackers volkoren met jam en kaas en als tussen door pak ik wel eens niet altijd hoor omdat ik daar niet zo de behoefte aan heb. een liga koek fruit yoghurt of komkommer of wat dan ook . en savond eet ik 2 aard veel groente en mager vlees zoals kip of rund eet geen varkens vlees. drink geen koolzuur of fruit dranken drink ik ook niet het is dus bij mij alleen water koffie of thee . de ene keer kan je wat meer vocht vast houden dan de andere keer en als je een moeilijk stoel gang hebt of krijgt probeer dan smorgens op juh nuchtere maag 2 glazen lauw water te drinken wil ook wel eens helpen . en als je meer wilt weten je weet mij te vinden lol. ok een fijne avond nog en tot latersssssssssssssssssssssssss
April 12, 2012 om 13:43
ojaaaaaaaaaaaa probeer veel te wandelen meid en fietsen is ook goed .ik zit zelf niet op een sportschool. is niks voor mij . en doe zself thuis oeveningen zoals buik rug armen benen etc en dans wel eens mee op de pc zoemba hahahahaha ok dit was het even voor nu

April 12, 2012 om 13:58
sportschool is ook niks voor mij eigenlijk !!!
probeer wel te wandelen , ik heb ook wel wii spel met hard rennen steppen enz erop, als ik dat uurtje doe per dag zit ik al op me beweging eigenlijk !!!

eet je tussendoor fruit?
tussendoor eet ik wel fruit , moet tussendoor wel wat hebben !!!
het gaat nu goed , geen trek meer in snoep enz wat ik voor heen wel heel veel had , had ook veel stress enz , we gaan nu de goeie richting op, dit bevalt me goed het gezonde eet patroon , na een week ben je gewent , je moet zelf ff een knop om schakkelen dat is me nu wel gelukt , werd ook es tyd na half jr slecht gegeten te hebben.

nu vanaaf kometje fruchten yogert van optimel ook nog lekker ook.
zo wat thee enz dan is het weer genoeg .

morgen moet me meissie weer naar de peuter , hoe vind angeliqe het op school
April 13, 2012 om 02:44
ANGELIQUE vind het wel leuk op school ze is nu 2 keer al alleen naar huis gelopen .ik vond dat ze daar heel goed moeten om denken want dat kan nartuurlijk niet he . dus heb het juf allie ook even duidlijk gemaakt dat dat niet kan . maar voor de rest vind ze het wel leuk allemaal . maar heb nu echt dan wat meer tijd voor mij zelf en het huishouden dat is ook m ooi maar je bent op de goede weg meid zo zie je maar weer het is ook puur omschakelen he. en het ritme weer herpakken en dat doe je goed meid ben trots op jou. ok ga nu weer verder .. laterssssssssss
April 13, 2012 om 05:09
neee idd dat kan niet daar bij het water brrr vind eng hoor
en met die auto,s bij de weg , zou maar wat gebeuren of ze valt in het water
goed dat je de juf hebt aangesproken , ze moeten er wel om denken .

angeliqe is morgen jarig toch ?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan