Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, January 14, 2013

CJD80 woog op het moment van schrijven 68.00 kg (bmi: 22.46).

Pff... Vrijdag ging het nog goed, ondanks wat drank - daar stond tegenover dat ik een heel eind heb gefietst. Zaterdagavond mocht ik van mezelf een glas wijn en een beetje toast met brie, maar een beetje werd veel. Gisteren heb ik me laten overhalen buiten de deur te eten: noedels en toetje na. Oeff. Gelukkig heb ik flink verbrand, maar toch zal ik niet zijn afgevallen (ik durfde vanmorgen niet op de weegschaal te gaan staan). En na een slechte nacht heb ik vandaag voortdurend trek in slecht voedsel. Restje ijs, broodje bapao, dat soort dingen. Hoe pak ik dit aan? Ik heb vandaag wel heel veel moeite om in mijn achterhoofd te houden dat succes vooral behaald wordt door wie in staat is de beloning uit te stellen (streefgewicht op lange termijn vs lekkerhonger nu).

Onbekend
January 14, 2013 om 08:15
Belonen met chocolade :DD:? hihi.. nee hoor grapje... Maar een andere beloning? Geen idee..
Om nou voor elk goed doorgekomen weekend een leuk kadootje voor mijzelf te kopen is wel een beetje overdreven :). Maar ben het helemaal met je eens dat we er iets aan moeten veranderen!
Misschien elke vrijdag een nieuw doel stellen voor dat weekend. En dan week 1 dus 1 doel, week 2 doe je er een extra doel bij en dan week 3 probeer je die 2 weer vol te houden, week 4 er weer eentje bij.. Ik heb gelezen dat je zo je gedrag kunt aanpassen, omdat we nu al in een bepaald ritme zitten. (Bijv. week 1 geen alcohol in t weekend, week 2 geen toetjes in t weekend, week 3 volhouden en dan op naar week 4)

Ik weet t ook niet meer. Ik weet wel dat het geen zin heeft om op deze manier door te gaan want dan ben ik doordeweeks alleen maar bezig om de :pijlup: van dat weekend weg te werken :(

En trek in slecht voedsel zou over moeten gaan als je maar volhoud. Niet denken aan al dat lekkers maar gewoon een stuk fruit of rauwkost extra nemen! Rokers houden toch ook altijd nog trek in een sigaret ;)

Heel veel sterkte chick, houd vol hoor, je kunt het!! :bestemming:
January 14, 2013 om 08:51
Oww ik herken het zo. Ook hier ging het weekend niet goed.
Bij mij zelf echt niet goed. :( Stom!
Maar we gaan er weer voor he?
Onbekend
January 14, 2013 om 09:48
Maar kom op he!! Je kunt het. Je moet alleen ff in die positieve flow terecht komen! En dan weet ik zeker dat je het weer oppakt. Hoe kan het dat je nu zo'n trek hebt? Eet je wel genoeg? Want niet gaan hongeren hoor!! Dat is niet de bedoeling.
SUCCES! Wij steunen je hor!

Xxx Anna
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan