Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, January 14, 2013

Witchke555 woog op het moment van schrijven 100.00 kg (bmi: 32.65).

Weer terug van de fitness en nu 50 mins cardio gedaan. ff voor de douche op de weegschaal gaan staan thuis en ik weeg nu 129.3 s avonds. Dat is hetzelfde dan vorige week woensdagochtend. Dus ik hoop dat ik nu morgen een kilo minder weeg. Dan ben ik op 5 dagen weer een kilo afgevallen. Maar ik post nog niks, ik ga zaterdag pas een nieuw gewicht ingeven, met die rare weegschaal van mij.

Iemand trouwens tips om op een natuurlijke manier de transit beter te regelen? Ik doe nu tarwe onder mijn yoghurt twee keer per dag, maar het helpt niet echt.

January 15, 2013 om 03:13
Ik snap jouw vraag niet. Wat bedoel je met Transit?

Groetjes appelperzik
January 15, 2013 om 03:35
Naar het grote toilet gaann:D
January 15, 2013 om 08:56
* beweging doe je al
* Vocht 1,5 liter
* Vezels in de voeding?
Wat bij mij een zeer positief effect heeft is het KH arm brood van bakker van Iersel.
Gebruik je medicijnen?

Overdrijf weer niet met prikkelende stoffen voor het darmweefsel. Vooral geen Sennapeul gebruiken!
Ik eet ook extra groenten bij de lunch.
Te weinig vet is ook niet goed .

Dit zij algemene tips. Kijk even hoe het werkt bij jouw.

Zo via mail een goed advies geven is moeilijk .


Succes ermee.

Groetjes appelperzik
January 15, 2013 om 09:00
ik heb opgeschreven in mijn dagboekje wat ik tot hiertoe heb gegeten, maar wat me opvalt is dat ik zoveel kh eet en te weinig vezels.

Waarin vind ik minder kh en vezels?
January 15, 2013 om 10:03
Vezels zitten in volkorenbrood, peulvruchten, roggebrood, vers fruit, gedroogde vruchten en zemelen :)
January 15, 2013 om 13:09
Mijn moeder gebruikte ook tarwezemelen maar ook gedroogde pruimen in haar geval door de vla, voor een betere stoelgang... :moenty:
Onbekend
January 15, 2013 om 16:01
Hoi Witchke,

Ik kom toevallig jouw profiel tegen en ik zou het fijn vinden om jou te volgen. Jouw strijd komt erg overeen met die van mij. Wellicht dat we elkaar kunnen ondersteunen.

Wat betreft jouw vraag over de stoelgang. Wat bij mij erg goed helpt is kiwi eten. Misschien dat het een beetje helpt.

Groetjes Stephanie
Onbekend
January 16, 2013 om 02:07
Hoiiiii,

Leuk dat je mij ook hebt toegevoegd :)
Ik heb wel een bepaald eetpatroon, maar geen speciaal dieet ofzo.
Ik eet 2 stuks fruit, 200 gram groenten en ik laat al het zoete en ongezonde weg.
Het is heel vreemd, maar ik mis het snoepen helemaal niet (en dat is wel eens anders geweest).

Ik beweeg wel echt heeeeeeel veel. Ik probeer elke dag te sporten, maar wel afwisselend. Twee keer per week ga ik fitnessen met een vriendin en de andere dagen probeer ik te gaan wandelen met mijn moeder Is ook nog gezellig ook en het bevalt super goed.

Ik ben wel bang dat mijn gewichtsafname gaat stagneren hoor... Maar op dit moment gaat het goed en daar kan ik wel van genieten. Dat motiveert ook weer om niet op te geven en door te gaan.

Heb jij nog bepaalde tips?

Groetjes Stephanie
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan