Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dagboek van Monday, May 6, 2013

Maline woog op het moment van schrijven 52.30 kg (bmi: 22.05).

Helemaal topweekend gehad! Waren een weekendje naar Duitsland geweest met mijn ouders en het goeie weer zorgde voor een fantastisch leuk weekend! Vrijdagavond heb ik me snel even gewogen bij mijn ouders en de weegschaal gaf 51.9 kg. Zondagavond 52.3 en na het eten 52.9. Ben dus maar voor de gulden middenweg gegaan en heb de 52.3 hier ingegeven. Ik heb zo goed mogelijk gegeten, maar dat valt niet mee met 2 bourgondiërs als ouders (die beiden superslank zijn!). Heb het dus gecompenseerd met zowel zaterdag- als zondagochtend te gaan lopen! Zo voelde ik me toch ietsje beter toen ik genoot van dat ijsje en andere lekkernijen ;)

Vrijdag:
Voeding:
Brunch: 2 sneden getoast speltbrood, roerei (2) met paprika en kaas
tssdoor: stukje worst
diner: barbeque (kip, ribbetjes, rauwkost, 2 stukjes stokbrood)

Zaterdag
sport: 5km lopen
voeding:
ontbijt: (1 banaan voor 't lopen) 2 zachtgekookte eitjes met 2 volk. boterh. + 1 bh met lenteworst
lunch: half broodje met griekse kaas en groentjes
diner: bbq (ribbekes, steak, scampi, worst, groentjes, 3 stukjes stokbrood)

Zondag
sport: 5 km lopen
voeding:
ontbijt (halve banaan voor 't lopen) zuurdesembrood met tomatengroentensoep
lunch: klein meegranenbroodje met kaas en groentjes (geen dressing)
tssdoor: drie bolletjes ijs (appel, kokos, cookie)
diner: frietjes met frikadel.

Ijsje was echt superlekker. Ik eet het bijna nooit en het heeft dus ook echt gesmaakt. Frietjes eet ik 1x in de week en het was nu al de 2e keer op rij dat ik het echt niet lekker vond. Het smaakte me gewoon niet. Misschien dat mijn lijf nu met meer sport toch uitdrukkelijker begint te verlangen naar gezond eten. Vind ik alleen maar goed!!!


Maandag (6mei)
Voeding:
brunch: 2 paleopannenkoeken + appel
tssdoor: wortel
diner: verse groentensoep (paprika/wortel) met handje rijst
tssdoor: klein hapje vanille ijs

dinsdag:
sport: halfuur lopen, 75 squats, tabata plank
voeding:
ontbijt: sneetje zuurdesembrood met smeerkaas
lunch: sneetje zuurdesembrood met pindakaas + groentensoep
tssdoor: studentenhaver + appel

May 8, 2013 om 03:30
Hey meid,
Fijn te lezen dat je weekendje Duitsland geslaagd was! EN je bent goed fanatiek geweest dus die lekkere dingen tussendoor heb je ruimschoots verdiend!
Nog leuke plannen voor hemelvaart en het weekend?

Keep up the good work!
Liefs Blokkiej
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan