Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ja, ik wil! En nu?

Geplaatst door Guppymaaike op February 4, 2008 om 08:34

February 4, 2008 om 08:34
In augustus willen mijn vriend en ik gaan trouwen.:jaikwil:
Omdat ik nog 5 weken vrij ben en m'n vriend weer aan het werk is (ik ben net terug van 5 maanden varen), is het de bedoeling dat ik zo veel mogelijk ga plannen en regelen.
:help2:
Maar hoe doe ik dat?
Het is de eerste keer dat ik zoiets ga regelen, en ik heb geen idee waar ik moet beginnen en wat ik allemaal precies moet regelen...
Wie heeft er tips, trucs en ideeen?

Veel liefs
:knuffel:
guppy
February 4, 2008 om 09:24
Typ even 'trouwen' in Google en je krijgt direct een heleboel linkjes.
Van harte :gefeliciteerd: en veel plezier met het regelen.

:groetjes: van :tini:
February 4, 2008 om 09:48
Allereerst gefeliciteerd;)
Enne, begin gewoon te bedenken hoe je zou willen dat je bruiloft eruit gaat zien. En ga dan van groot naar klein, dus:
Wil je trouwen in een kerk of alleen voor de wet?
Waar wil je dat daarna het feest gevierd gaat worden?
Wil je bij dat feest en in de kerk/stadhuis muziek?
Wil je in de kerk/stadhuis en bij het feest bloemen, zo ja, welke?
Hoe wil je dat de aankleding verder eruit gaat zien? Denk dan vooral aan tafelkleden, theelichtjes, kaarsen, etc.
Hoe wil je dat de taart eruit gaat zien?
Wat voor catering moet er komen?
In wat voor auto wil je gebracht worden?
etc. etc.;)
Veel plezier ermee:)
:deeskeh:
Onbekend
February 4, 2008 om 11:27
Gefeliciteerd!! Een goede site om eens te kijken en die vol staat met tips voor je planning en dergelijke is "trouweninflevoland" Dit is maar een voorbeeld... ze hebben dezelfde site van meerdere verschillende provincien dus even afhankelijk waar je woont. Je vind dan ook leveranciers en locaties en dergelijke bij jou in de buurt...

Enne... als je nog een fotograaf nodig hebt...:lachen:

:simoneb:
February 6, 2008 om 07:18
hoi,
eerst en vooral gefeliciteerd met je huwelijk. Ikzelf ben op 2 weken getrouwt :wat?: Het feest hebben we een maand later gehouden Het is dus allemaal mogelijk
February 7, 2008 om 02:19
Dank jullie wel voor alle racties!
Het plannen begint wat vorm te krijgen: we (lees ik...) hebben een mooie locatie gevonden voor het burgerlijk huwelijk en zo hoor ik of dit nog steeds vrij is . We hebben ook een optie voor de plek van de receptie+diner+feest. En we hebben waarschijnlijk ook een datum: 8-8-2008!
Voor mij hoeft het allemaal niet zo groot, maar mijn vriend wil perse wel een feest erbij, dus klein zal het niet worden!
Mochten er nog tips zijn: ik hou me aanbevolen!

Veel liefs :knuffel:
Guppy
February 7, 2008 om 14:14
Gefeliciteerd!! Ik ben ook getrouwd maar ik kan je helaas niet helpen want ik heb geen bruiloft gehad, wij zijn daar gewoon niet het type voor. Ik ben dus lekker om kwart voor tien op maandagochtend getrouwd, heeft ook wel wat hoor :)
February 7, 2008 om 14:18
Allereerst gefeliciteerd
mijn tip
doe wat JULLIE willen
en niet wat iedereen je probeert aan te smeren :)
February 9, 2008 om 03:19
ik zou zeggen vooral alles wat je kan regelen nu je tijd hebt...
niet iets laten wachten van ah, daar heb ik tijd zat voor, want dat kan dan op het eind echt tegenvallen...

groetjes van een Lassie die nog 3 weken heeft om alles georganiseerd te krijgen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.