Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

hoihoi

Geplaatst door Bakalaki op February 4, 2008 om 10:41

February 4, 2008 om 10:41
hoi;
ik ben saar 24 jaar (alweer bijna 25) en ben voor het moment aan het afvallen. Ikzelf ben 1m60 en zal 60 kg wegen. Ik heb een hartziekte en voel als ik aankom me niet zo super meer.daarom zou ik terug op mijn oude gewicht willen komen.50 kg. Ik wil voornamelijk gezond afvallen.Ik ben nu een week bezig en ben zo een 500 gram afgevallen, niet veel maar het begin is er .
February 4, 2008 om 16:02
Super, Saar,
Ook heel goed om het gezond te doen. Andere manieren (en ik heb er vele geprobeerd) werken toch niet! Dus heel veel succes, en een goed begin, is het halve werk!
Onbekend
February 6, 2008 om 04:54
Hallo Bakalaki,

Ook van mij heel veel succes met afvallen. Ik ben ook nog niet zo lang bezig en pas 3 ons kwijt, maar je hebt gelijk, er is in ieder geval een begin. En ik heb ook van veel mensen gehoord dat je beter langzaam kunt afvallen dan heel snel, dan komt het ook niet meer zo snel er weer aan.

Mocht je nog op zoek zijn naar een buddy, voeg me dan gerust toe...

Groetjes,

Sandra
February 6, 2008 om 05:04
hoi Bakalaki
ik ben ook pas begonnen
heel veel sterkte en je mag mij ook rustig toevoegen aan je buddy
doei doortje1234
February 6, 2008 om 07:12
hoi,
bedankt voor de leuke reacties, ik weet nog niet goed hoe alles hier werkt, dus hoe voeg ik jullie toe ?

groetjes saar
Onbekend
February 6, 2008 om 07:25
Toevoegen gaat als volgt: klik op de foto bij het berichtje in het forum. Je komt dan op het profiel van de persoon terecht die je een berichtje heeft gestuurd. Achter de nickname staat: voeg toe als buddy. De rest wijst zich vanzelf.... Ik heb jou al toegevoegd.

Groetjes,

Sandra
February 6, 2008 om 08:13
okee bedankt

:)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.