Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Het snelle fatburnerdieet

Geplaatst door Knallertje op February 4, 2008 om 10:58

February 4, 2008 om 10:58
Graag zou ik reacties willen hebben van mensen die het fatburnerdieet hebben gevolgd en of de resultaten positief dan wel negatief waren. is het makkelijk vol te houden? :lente6:
February 4, 2008, gewijzigd door 1966er op February 4, 2008 om 20:52
Heyhey,

Ik volg het fatburnerdieet, ben al 10 kilo vanafgevallen.

En het is heel goed vol te houden endan wel mijn eetgewoonte geworden.

Er is een boekje ervan met recepturen en hoe je de boel op gang krijgt.

Kom eens bij mij langs als de intresse nog is.

succes
February 5, 2008 om 06:39
Hoi 1966er!

Dank voor je snelle reactie. Heb even op je pagina gekeken en ben onder de indruk van je -10kg. Ik ben er net mee begonnen nadat ik een heel rot 2007 heb gehad. Nu net met m'n 2-de dag bezig en ik voel me erg energiek, weinig trekgevoel(lees:HONGER!)Zijn de recepten in het boekje een beetje uitvoerbaar? Is het het boek van
Caroline Shreeve?
Ook ik ben per toeval op deze pagina terecht gekomen en de eerste indruk is goed. Ik laat je weten hoe het mij vergaat. Succes met je streefdatum. Groeten Pien
:lijnen:
February 5, 2008 om 09:13
Hai 1966 er, ik heb eens zitten googlen. Maar ik kan niet vinden wat je nou een beetje mag eten zo op een dag, en wat maakt haar dieet nou een goed dieet?
Ben erg nieuwsgierig, groetjes Wendy
February 6, 2008, gewijzigd door Knallertje op February 6, 2008 om 11:47
Hoi Wendy,

Ik hoop dat je niet erg vindt dat ik je vraag beantwoord. Ik ben namelijk erg enthousiast over dit dieet ook al ben ik nog maar drie dagen bezig. Ik heb me van te voren wel goed ingelezen. Mijn info heb ik gehaald uit het boekje van Marion Grillparzer en Martina Kittler, deze dames zijn deskundigen in de voedingsleer. Zij leggen uit dat het lichaam bepaalde voedingsmiddelen met een hoge Glycemische index (witte rijst, alc. dranken, melkchocolade, pompoen en nog enkele anderen) bevatten die het lichaam onder invloed van insuline als vet op bijv. de heupen afzet, met name als dit wordt gedaan in combinatie met vet. Met hun dieetgedachte proberen ze combinatie aan te bieden die een lage glycemedische index hebben en die de als echte fatburners worden gezien. Hun dieet duurt officieel 14 dagen. Verwacht wordt dat je erbij sport, in welke vorm dan ook. Ik denk dat het goed dieet is omdat alles uit de schijf van vijf op een dag langs komt. Over de gehele dag eet je ontbijt (door hun samengesteld), lunch, (waarbij je begint met een fatburnersalade), diner (waarbij je begint met een fatburnersalade) Tussendoor fruit met lage GI, 1 keer per dag een snack in de vorm van bijv. Mangosalade, tomaat mozzarella, of rauwkost met dip. Voor het slapen gaan een heel klein snackje om de afslankhormonen te lokken... Oftewel, als je een fruit en groente liefhebber bent, zoals ik, dan is dit de ultieme uitdaging! Voor verdere info kijk naar 'dieetmethoden', alwaar 1966er verder goede uitleg heeft gegeven. Groeten Pien
:thinkpositivealways:
February 8, 2008 om 04:46
Hallo,
Ik heb veel interesse voor dit dieet maar kan iemand mijn vertellen wat je dus mag eten op een dag.
wat bij het ontbijt etc.:cappuccino2:

Ik kan het boekje wel gaan kopen maar als het niets lijkt zit ik weer met een boekje.
wil iemand mij dit vertellen??
:bloemkool::fruitmand::engelsedrop:
Onbekend
February 9, 2008 om 16:37
Het "snelle" en "fatburnen" spreekt me erg aan :-) Maar werkt dit ook voor doorgelijnde zielen? Ik probeer mijn stofwisseling weer goed te krijgen en daardoor af te vallen maar ik ben bang dat dit dieet het verstoord of is dit niet zo?
February 11, 2008 om 07:46
Ik had een berichtje geplaatst maar het is niet blijven hangen geloof ik, dus nog maar een berichtje.
Pien bedankt voor je uitleg hoor, Ik ga zo meteen op zoek naar het boek. Ik heb wel het koolsoep dieet van hun, en heb de soep gemaakt maar ik doe niet die 7 dagen richtlijnen. Ik doe namelijk werk waarbij ik veel contact heb met mensen en moet mijn koppie er erg bijhouden. Dus alleen als ik weet dat ik tussendoor lang vrij heb zal ik het eens doen om een beginnetje te maken.

Ik heb ook van die greenburner thee gekocht. Schijnt ook goed te zijn om al je afvalstoffen kwijt te raken. Maar ik ga nu maar eerst eens op zoek naar dat boek en kijken of het wat voor mij is. Tenslotte moet je een dieet nemen wat bij je past, toch?

groejtes Wendy
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.