Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

laatst ingelogd 2006

Geplaatst door Guderune op February 4, 2008 om 16:55

February 4, 2008 om 16:55
Hebben jullie er ook zoo'n hekel aan dat wanneer je het profiel van iemand aanklikt dat er soms staat laatst ingelogd 2006

Want daar kun je echt niets meer mee !!

Een goede zaak zou misschien zijn na 3 maanden geen reactie iemand van de side te verwijderen !

Wie is dat met mij eens?
February 4, 2008 om 18:03
Maak er dan een jaar van.
Xmx
February 5, 2008 om 02:28
Helemaal mee eens want het is echt irritant!Maar 3maanden is wel een beetje weinig denk...maak er dan idd een half jaar van.
February 5, 2008 om 03:04
1 stem voor 3 maanden

3 stemmen voor 6 maanden

1 stem voor een jaar

onthoudingen geen

groet Guderune
February 5, 2008 om 10:13
Er komt al een mail als je laatst ingevoerde gewicht langer dan 1 week geleden is geweest. Voor inloggen bv mailtjes bij 1, 2 en 3 maanden en dan eruit kieperen...
February 5, 2008, gewijzigd door Debster op February 5, 2008 om 14:36
Hier zijn al meerdere topics over geweest.

Ok ik vind het irrie, maar ik kan de beheerder van de site goed begrijpen dat hij ze niet wilt wissen.
Meer deelnemers = positiever voor de beheerder want is interessanter voor sponsoren of voor een eventuele verkoop van de site.

Ik zeg altijd maar, ik kan gratis van deze site genieten dus moet je dit er ook maar gratis bij nemen.

En er zit bij de zoekfunctie ook de optie van recent ingelogt, misschien een idee die optie dan maar te gebruiken.
February 15, 2008, gewijzigd door Syrrah op February 16, 2008 om 04:32
Ach, ik kom hier ook af en aan. Ben nu weer begonnen, maar als ik van het padje afraak, dan kom ik hier ook niet. Veeeeeeels te confronterend. Geloof dat vorige keer inderdaad een half jaar terug is ofzo. Dus sorry als je op mijn niet-actieve profiel had geklikt. Maar dat doe ik echt niet om jou te irriteren.
February 15, 2008 om 14:14
je zou er een filter op moeten kunnen maken ofzo. Ik kijk wel vaak in de afvalrace naar mensen met ongeveer mijn leeftijd en gewicht en ik kom dan inderdaad veel profielen tegen van mensen die al ruim een jaar niet meer ingelogd zijn geweest. Dat vind ik wel jammer....
February 16, 2008 om 08:24
3 maanden vind ik wel héél snel hoor, een jaar zou beter zijn..
February 17, 2008, gewijzigd door Guderune op February 17, 2008 om 11:45
Hallo en dank voor de vele reacties,

Syrrah, het gaat niet zo zeer om mensen die een tijdje de draad niet kunnen oppakken maar eer om die zich aanmelden en dan nooit meer wat van zich laten zien !

Mij gebeurd soms hetzelfde als snuffel16 en dat ook ik op de afvalrace heb gekeken.

Maar voor die die wel vaker geweest zijn is drie maanden een beetje te kras

Groetjes Guderune

February 20, 2008 om 03:13
Goh, maar is dat nu net de realiteit van afvallen. We maken een goed voornemen, we beginnen eraan...en velen houden het niet vol (waaronder ik) maar na een jaar heb ik nu toch terug een nieuwe start genomen. En dat is het wel leuk natuurlijk dat je hier niet verwijderd bent.

groeten
HV
February 23, 2008 om 13:28
Hoi , ik ben ook niet echt voorstander van om deze mensen direct van de site te sturen.
Er staan veel verhalen tussen die heel veel zweet heeft gekost voor die mensen en toch wel een les of steun kan zijn voor andere.
Als we deze mensen dan verwijderen lijkt het of ze nooit bestaan hebben, en dat is wel zo, ze zijn weldegelijk met heel vele , mensen die problemen hebben met hun gewicht.
Dus houden.
Wel begrijp ik de reden waarom jullie ze weg willen, nl de afvalrace enzo.
Er zou dus ideaal een filter moeten kunnen staan op actieve (ingelogd in de laatste 3 maanden) of non actief na 3 maanden niet op de site geweest te zijn.

Maar er zal dus weldegelijk een reden voor zijn waarom hieraan nog niets is gedaan.
Onbekend
February 24, 2008 om 04:21
misschien een idee voor Freya om er een bloemlezing uit te maken - weer een afval boek er bij, maar wel een van lezers aan lezers: ik zou het zo kopen!
February 25, 2008 om 06:16
Ben het eens met Anneke21 en ILoveMe. Lekker laten staan die profielen en misschien is een filter een optie. Iedereen heeft zo zijn/haar eigen redenen hier wel of niet meer of minder frequent aanwezig te zijn.

:groetjes: van :tini:
February 26, 2008 om 04:04
je kunt je overal wel druk om maken.... blijkbaar zijn de mensen die boven jou staan in de afvalrace in dezelfde periode meer afgevallen...ook al hebben ze een jaar niet ingelogd....

stel ik ben op gewicht, nou dan stop ik ook en als ik een jaar later denk: o ik moet weer eens en ga naar valtaf.nl, nou dan wil ik niet opnieuw een profiel aan hoeven maken...

ik vind bovendien de mensen die een poos geleden al heel veel zijn afgevallen en bovenin de afvalrace staan (sjaspers) een motivatie voor iedereen!!!!!! dus lekker laten staan, ik heb die foto's van successen nodig!
Eva
February 27, 2008 om 06:50
deze profielen vind ik niet zo'n ramp, wel de honderden die 3 jaar geleden zijn begonnen en niet eens een eerste dagboekbericht hebben geschreven
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.