Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Slimfast shakes

Geplaatst door Meerja op January 6, 2005 om 06:29

January 6, 2005 om 06:29
Bij de trekpleister zijn nou de shakes in de aanbieding 4 voor 2.96 ofzoiets... Ik heb ze nog nooit gehad en dacht ach dat kan ik wel eens proberen.. Ik heb vanmorgen de chocolade shake gehad was best lekker lijkt gewoon op chocolademelk. Zijn er meerdere mensen die deze shakes gebruiken zoja hoevaak en wat vinden jullie er van? :?
January 7, 2005 om 07:44
verder niemad doe dit gebruikt? :?
January 7, 2005 om 13:31
Soms een maaltijdreep, meestal na 't sporten als ik geen zin heb om te koken en ook eigenlijk geen trek maar wel vind dat ik *iets* moet eten :)
Jajajajaaaaaaaa, kan ik ook een stuk fruit etcetcetcetc eten, dat weet ik allemaal wel, alleen zo'n reep is soms zo'n uitkomst!
January 7, 2005 om 13:42
:hallo:

Wel gebruikt ja, maar ben er eigenlijk niet echt van af gevallen en de shakes gingen me erg tegenstaan na een week, ook in combi met de rest van de slimfast spullen.
Nee, doe mij maar gewoon mee eten met de rest. Alleen let ik op met wat en de hoeveelheid.

:bye: Colours.
January 7, 2005 om 14:05
Nou ik heb zelf ook alleen de shakes, heb er nu 1 gehad chocolade en die was lekker smaakt naar chocolademelk.. :lekker: Zon blikje is best veel dus kan ik denk ik wel over de dag verdelen... en je raakt er wel goed vol van ( wat bij mij belangrijk is ... ik heb nl altijd trek :schaam: ) Nee zelf begin ik niet aan die maaltijd repen harstikke duur en niet echt anders dan een gewone mueslireep of plak ontbijkkoek volgens mij...
January 7, 2005 om 15:38
Je kunt op www.slimfast.nl enkele dingetjes gratis laten versturen. Zo heb ik 1 maaltijdreep en 3 shakes gratis gekregen. Heb ze wel nog niet geprobeerd. Op die shakes staat dat je er ook pudding van kunt maken (gewoon minder melk) Is dat niet lekkerder?
January 7, 2005 om 15:49
Hoe kun je die dan bestellen?? Ik kan het niet vinden op de site??
January 7, 2005 om 17:36
Ik ben net eens gaan kijken en zie het inderdaad ook niet meer staan! Niet zo lang geleden ging het wel nog. Jammer hè. Maar misschien doen ze dit soort acties nog in de toekomst!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.