Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ben ik zo goed bezig? Wat is jullie mening?

Geplaatst door Wilma84 op March 24, 2008 om 05:05

March 24, 2008 om 05:05
ff een vraagje. Ben zelf net bezig met echt afvallen. Mijn probleem was echt te onregelmatig eten (vooral na acht uur, tot laat in de nacht) en veel vettigheid. Mijn gewicht bleef dat wel meestal rond het zelfde gewicht schommelen. Kwam wel iets aan maar nooit echt veel meer en als ik oplette was het ook zo weer weg. Nu probeer ik minder vet te eten, maar gewoon brood en avondeten en niet maar na acht uur te eten. En veel water drinken. Denken jullie dat ik hier door kan afvallen?? Ik zou graag jullie mening willen. Ik ben trouwens gister wel weer slecht geweest! Heb gegourmet!!
Wat trouwens wel smaakte, maar ik ben nu ook 1,5 kilo zwaarder. Ik ga er ook maar van uit dat dit gauw weer weg is. Bedankt voor jullie reactie alvast. Succes allemaal!
March 24, 2008 om 08:43
Ja hoor Wilma, gezonder, regelmatig en niet te laat op de avond eten gaat er zeker voor zorgen dat je enkele kilootjes gaat verliezen.Om van start te gaan is dit al een heel goed plan.
Als je daarbij nog wat extra gaat bewegen komt het zeker en vast goed.
Je 's morgens wegen als je de dag ervoor iets zwaarder hebt gegeten als normaal is geen goed idee, je zal dan altijd zwaarder wegen. Laat je lichaam even bekomen en weeg je morgen nog eens.

Veel succes met je afval plan, dit gaat je zeker lukken.

groetjes
anneke
Onbekend
March 24, 2008 om 08:55
Hallo Wilma,
houd onder voeding op je eigen profiel eens een paar weken je eetdagboek bij - dan weet je precies hoeveel je naar binnen werkt, en krijg je inzicht in de verhouding eiwit-koolhydraat en vet, en als je dan je sportpunten erbij aftrekt, krijg je vanzelf in beeld wat je te doen staat. en gewoon vele lezen op de site, hoe anderen het gedan hebben. Afvallen is een kwestie van vallen en opstaan, maar als je volhoudt is de beloning zeeeeeeer groot!
lutje
March 25, 2008 om 13:54
Heej, ja ziet er goed uit hoor!

Ik heb na acht uur meestal ook nog gigantische honger (lekkere trek?) en ik eet dan gewoon een appeltje. Die snijd ik dan in allemaal kleine stukjes en die eet ik dan met een gebaksvorkje op. Duurt het lang en vaak is mn 'honger' dan ook weg. Misschien een tip?

En onder het mom van vitamines, vezels en 'je stofwisseling op gang houden' vind ik dat een appel best moet kunnen. :)
Onbekend
March 26, 2008 om 06:10
hoi goudviske,
mijn truc is om 8 uur twee kiwi's, dan heb je hooguit vlak voor het slapen gaan weer trek in wat. En dan blus ik die trek met een beker warme melk om mijn lijf 's nachts de kalk te laten opnemen uit de melk die ik overdag verlies met afvallen.....
succes met lijnen hè, je komt er wel!
lutje
March 26, 2008 om 14:51
heejj bedankt voor jullie tips! Ja dat appeltje mag dan ook wel, of een ander stuk fruit. Ik heb zelf de laatste week nog nooit zoveel fruit achter mekaar gehad! haha ook ff tussen de middag als je ff trek hebt. En tis ook nog gezond. Ik zal jullie raad proberen op te volgen. In ieder geval bedankt!
Onbekend
April 1, 2008 om 05:37
Ha Wilma,

Ziet er goed uit. Als je het wilt volhouden en bijhouden, zijn drie calorie-arme maaltijden per dag, en 3 calorie-arme tussendoortjes in combinatie met 2 à 3 maal per week sporten heel geschikt voor gewichtsverlies. In geen geval maaltijden overslaan, of extreem weinig eten. Je hoeft geen honger te hebben om af te vallen. Als de ingenomen calorieën op een dag maar minder zijn dan de verbruikte calorieën.

Als ik twijfel of het nog wel goed gaat, vul ik een paar dagen mijn eet- en sportdagboek in. Dan zie je weer even hoe het zit.

:veelsucces:
Ria
;-)
April 1, 2008 om 07:14
heejj ja het gaat opzich nu wel redelijk goed. Ben bijna 2 weken bezig en toch wel anderhalve kilo in 1 week afgevallen. Dat was afgelopen donderdag. Nu blijf ik wel steeds op het zelfde gewicht schommelen. Ben 200 gram lichter als donderdag, maar nu heb ik wel mijn maandelijkse probleem. Dus nu hoop ik dat ik daarom ook iets zwaarder ben en dat ik dan daarna heel blij op de weegschaal mag kijken. Ik heb wel iets gezondigt al moet ik zeggen dat het meevalt. Zondag heb ik wat chips gehad, maar ja die zondag daarvoor toen ik die week anderhalve kilo was afgevallen heb ik gegourmet en na 8 uur ook nog een stuk pizza gehad. Ik hoop dat het in ieder geval goed gaat. Voor mijn idee ben ik wel wat minder bol bij me buik. haha maar kan ook wel ff tussen me oren zitten, want ik hoor er nog geen reacties over. Ohw ja heb 1 complimentje gehad van me bazin. Maar die vond dat ik dunnere benen had gekregen.! Altijd leuk zo´n compliment! Succes allemaal!!
April 1, 2008 om 09:27
het gaat er niet om niets meer van vet te eten (je chips bv.)
die ik eet ik ook nog
maar niet meer een hele zak chips, niet meer een hele reep chocola

'k ben verbaasd bij mezelf dat dat zoveel scheelt,
niet alles laten, maar gewoon 'minderen' ;-)
zo blijf je genieten, heb je niet het idee dat je op dieet bent en val je toch af
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.