Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

sfeer valtaf gaat achteruit

Geplaatst door Typmiep op March 24, 2008 om 07:39

March 24, 2008 om 07:39
Hoi allemaal,

Ik zit al een tijd op dit forum mee te lezen, maar ik vind het steeds minder leuk worden hier.
Ik krijg het idee dat het ruzieforum nu uitbreidt naar de andere forums. Er zijn mensen die het leuk vinden om lekker te stoken. En dat lukt ze aardig, want men blijft op ze reageren.
Mijn tip is: reageer er niet meer op, dan is er voor hun geen lol meer aan.

Soms heb ik het ook hoor, dan wil ik op ze reageren, vragen waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn. Maar daar kikken ze juist op, op zulke reacties. Negeren is vaak erg moeilijk, maar wel effectief.

Alsjeblieft, reageer niet, wellicht wordt het hier dan weer gezellig, dat willen we toch???

Onbekend
March 24, 2008 om 08:51
hallo Tiepmiep,
ik heb ook wel eens een warrig mailtje vol verwensingen over me heen gekregen - niks van aantrekken jôh: zegt meer over de ander dan over mezelf toch!
Gelukkig heb ik heel aardige buddy's en daar steek ik veel van op. Wat de site betreft: voor mij blijft voorop staan: een mens is een sociaal wezen, en afvallen doe je samen.
Dus kijk naar wat je buddy's te vertellen hebben, en kijk evt wat minder naar de algemene forums....en vooral veel succes gewenst op de ingeslagen weg van afvallen, want alles bij mekaar is het best heavy om naast gezin, werk etc ook een gezond gewicht na te streven! En dat is toch je uiteindelijke doel neem ik aan!
sterkte
lutje
March 25, 2008 om 05:10
Trek je er niks van aan. Ik heb hele gezellige buddies, het hardloopforum is super, iedereen moedigt elkaar aan en is enthousiast!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.