Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tentamens en eten?

Geplaatst door Jazzlyn op March 24, 2008 om 11:17

March 24, 2008 om 11:17
Ik zit in mijn eindexamenjaar, in de tentamentijd. Ik zit dus vooral de hele dag thuis te studeren, en dan snoep ik echt teveel! Uit verveling, van de stress, ik weet het niet, maar echt elk uur loop ik even naar de keuken om iets te eten. Ook appels enzo, maar net bijvoorbeeld ook chips.
En door de tentamens heb ik echt geen tijd om te gaan sporten ofzo.. hoe kan ik die cravings voorkomen..? Ik wil niet dat ik ineens na mijn examens 2 kilo zwaarder ben ofzo!

Bedankt :)
March 24, 2008 om 11:25
Ik ben de laatste keer mijn examens doorgekomen door rijstwafels met smeerkaas, yoghurt, kerstomaten en frambozen te eten :)
March 27, 2008 om 11:54
Pepermuntkauwgom verpest de smaak van ander voedsel, misschien helpt dat?
March 27, 2008 om 12:57
Door het leren vergeet ik vaak om de hele tijd aan eten en afvallen te denken en merk ik pas iets als m'n maag knort. Misschien is het een kwestie van concentratie? Het is algemeen bekend dat je je maximaal 45 minuten achter elkaar kunt concentreren end ar je daarna 15 minuten pauze nodig hebt. Dit lijkt wel een beetje op jouw cyclus. Misschien kun je dat kwartiertje ieder uur plannen en dan kun je even een stukje gaan wandelen of zo of in ieder geval bewust een oauzetje nemen, want misschien is dat gewoon waar je behoefte aan hebt en niet per sé aan eten.

Groetjes Ish:girl:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.