Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ideaal gewicht?

Geplaatst door Jazzlyn op March 24, 2008 om 12:28

March 24, 2008 om 12:28
Hoe kun je weten wat je ideale gewicht is? Is dat gewoon bmi 22 ofzo? Kun je dat ergens hier op de site berekenen? Ik kan het niet vinden iig..

xx
March 24, 2008 om 12:53
Het ideale gewicht bestaat eigenlijk niet. Je kan stellen dat een BMI tussen de 20 en de 22 wel heel mooi is, maar het is niet omdat één of andere berekening dat voor je uitkomt, dat dat voor jou ook ideaal is.
Je ideale gewicht zou je eigenlijk kunnen beschouwen als het gewicht waar jij je goed bij voelt en dat ook gezond is. (Dus niet lager dan BMI 19) Sommige mensen voelen zich niet goed met een BMI boven de 19, anderen voelen zich dan weer wel goed bij een gewicht dat boven een BMI 24 ligt.

Hou het gewoon gezond! Jouw BMI is nu al te laag, dusja...
March 24, 2008 om 14:16
Als je je lengte, gewicht en leeftijd eerijk invult wordt automatisch je ideale gewicht berekend. Dat is ook een reeel ideaal gewicht. Voor mezelf heb ik hetzelfde getal op verschillende sites gevonden. Ook je leeftijd is hierbij belangrijk. Oudere mensen mogen wat meer wegen. Jazzlyn je hebt je streefgewicht wat laag gezet. Daarmee creeer je ondergewicht. Je bent nog jong, ga verstandig met je lijf om en houdt het gezond.

:groetjes: van :tini:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.