Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

sonja bakker geeft advies bij kleding miss etam

Geplaatst door Keizerin op March 25, 2008 om 18:38

March 25, 2008 om 18:38
Ben 2 weken geleden gezellig in de buurt aan het winkelen, ga meestal ook langs miss Etam, om even te kijken of er al nieuwe voorjaarsmode hangt.En wat zie ik daar tot mijn stomme verbazing!
Jawel...Sonja Bakker... haar keus hangt in de winkel..nou dit gaat me toch echt wel wat te ver. Zelfs de verkoopsters liepen met grote buttons op hun borst, met Sonja's keus!!!:rotbui::tl|: we kunnen toch zelf wel kiezen wat voor kleding we leuk vinden/ of wat bij ons past. Of anders kun je ook altijd in de winkel advies vragen aan de verkoopsters.. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen wat vinden jullie
March 26, 2008 om 08:40
Ik vind zowiezo die hele sonja bakker hype een beetje overtrokken...
April 22, 2008 om 09:07
Het mooiste bewijs dat die Sonja een mediageile geldwolf is!
April 24, 2008 om 13:27
overal is Sonja, zakelijk gezien misschien heel slim, want ze loopt zo wel binnen, maar ik ben ook bang dat het allemaal teveel sonja wordt......en dan ben je snel uitgekotst in Nederland

maar ja, voor een eurootje of 1000+ wil ik ook wel Robijn aanprijzen...( ben tenslotte niet roomser dan de Paus)

:suyari:
May 5, 2008 om 06:22
"En als er een keer een gerecht mislukt, dan eten we standaard tosti's die avond" Grrrr...
May 7, 2008 om 08:20
Hahaha, slimme tantes die Sonja's. Bij Miss Etam zou ik dus "de keuze van Sonja" heel bewust NIET kopen ook al is het nog zo leuk/goedkoop/enz. Gelukkig kan ik met mijn tegenwoordige maat mijn eigen keuze maken. Is wel een extra motivatie om nooit meer afhankelijk te zijn van winkels met grote maten.

:groetjes: van :tini:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.