Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

kleinere maaltijden

Geplaatst door Bakalaki op April 18, 2008 om 03:32

April 18, 2008 om 03:32
hoi,

ik vroeg me af of het beter zou zijn om kleinere maaltijden te eten, maar meer keer per dag. Zo zou ik mijn middagmaal en avondmaal in 2 opsplitsen en om de 2 uur eten ipv om de 3 uur. Zo zou ik dezelfde cal binnenkrijgen maar verspreider.

groetjes saar
April 18, 2008 om 10:17
okee , bedankt voor jullie antwoorden. Ik was er over aan het nadenken en dacht dat het voor het afvallen beter was als je de maaltijden verspreid, maar het is inderdaad zo dat je lichaam ook af en toe rust nodig heeft.
Onbekend
April 22, 2008 om 13:31
er is ook een hypothese dat je geen koolhydraten moet eten 2 uur na de maaltijd, als je wilt afvallen. je wilt toch als je trek hebt als eerste koolhydraten opeten, en als je die tekort hebt, ga je vanzelf over op opeten van eiwitten (spieren), tenzij je juist eiwit binnenkrijgt. dus als je wat eet, eet dan eiwit, maar beter zou niets zijn, want drie keer per dag eiwit is al voldoende. daarna pas zoekt je lichaam de energie uit vetten en is het vet aan de beurt dus dan val je prima af is de veronderstelling.

maar ach: ik eet tegenwoordig wanneer ik echt trek heb, let er wat minder op, en blijf toch ongeveer op hetzelfde gewicht!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.