Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

waneer wegen?

Geplaatst door Lauraaa0123 op April 18, 2008 om 08:18

April 18, 2008 om 08:18
Hallo!

ik zat me nu eens af te vragen, waar en waneer kan je het beste wegen..

na/voor het sporten in de sportschool
of 'sochtends thuis, voordat je gaat douchen nog even snel wegen?

want als ik bij de ene weeg weeg ik veel zwaarder.. ( bij de sportschool weeg ik zwaarder:P,, maar daar heb ik ook kleding aan en thuis dna niet(voor t douchen...))

:thinkpositivealways:

groetjes,
Laura
April 18, 2008 om 10:16
Dat is wel zo.
alleen onze weegschaal is niet helemaal super. als je meer naar voren gaat staan weeg ik minder. en geef ik mee kracht op mn hielen dan weeg ik daar weer zwaarder:P
April 18, 2008 om 10:31
Ik weeg me elke ochtend om iets na 7 uur, net voor het ontbijt. Als ik me om half 7 weeg, ben ik rustig een kilo zwaarder. Dat vind ik wel raar, dus meestal neem ik m'n gewicht van iets na zevenen
April 18, 2008 om 13:49
Ik weeg me ook altijd 's ochtends als ik uit bed kom maar ik ga wel eerst naar het toilet. En een goede weegschaal is wel aan te raden, toen ik nog bij mijn ouders woonden hadden we zo'n ouderwets geval. Geen touw aan vast te knopen... Ik heb nu een digitale die vrij nauwkeurig is.
April 18, 2008 om 18:42
Het beste is gewoon denk ik om je 1 keer in de week op een vast tijdstip te wegen. Ik weeg me dan op de cursus maar ik betrap me er wel zelf op dat ik ook af en toe de tussenstand moet weten als ik denk dat ik goed bezig ben. Dat motiveert me dan. Als ik van mezelf weet dat ik niet goed bezig ben dan ga ik er ook niet op staan. Dat merk ik dan wel weer als ik op de cursus ben.

Ach ja:bloos:
Onbekend
April 24, 2008 om 09:44
Ik ook s'morgens naakt en nuchter.
Onbekend
April 25, 2008 om 02:22
Ik weeg me 's morgens voor het ontbijt, maar nadat ik naar de wc ben geweest.
En als je weegschaal verschillend gewicht aangeeft dan staat hij misschien niet helemaal vlak.

Even een leuk grapje, als je op grotere hoogte staat dan ben je lichter. De aantrekkingskracht van de aarde is op grotere hoogte minder! Dus op vakantie naar de bergen en wegen maar!
Onbekend
April 30, 2008 om 03:52
Ik weeg me elke zaterdag 's morgens (na het ontwaken):tijger:
May 2, 2008 om 17:13
Ik ook hoor Margriet..
Ik ga er zo op voor het naar bed gaan (na het plassen en ik mijn blote kont)
Dan ga ik slapen en dan morgenvroeg plassen en er hup weer op in mijn blote kont.
Vaak weet je door s `avonds te wegen al ongeveer wat je kunt verwachten.. En ik kan ook echt jubbelen als er wat af is en strenger zijn/bijstellen as er wat bij is...
Eén keer per week op vast moment is het handigst want dan zie je vaak meer efect dan iedere dag... Aan de andere kant moet je doen wat goed voor je is.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.