Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

special care abonnement

Geplaatst door Omalady op April 18, 2008 om 09:41

April 18, 2008 om 09:41
dit abonnement wordt voor nog geen 5 euro per maand aangeboden maar als je je abonneert kost het per 3 maanden 29 euro dus dat is een groot verschil van 15 euro per 3 maanden hoe zit dat.
April 18, 2008 om 11:49
Die 'minder dan 3 euro per maand' klopt enkel als je een jaarabo neemt. Dan betaal je 59 euro voor een jaar, dus da's idd <5 euro per maand
April 18, 2008 om 16:35
als dat zo is moeten ze er wel bij schrijven dat gebaseerd op een jaar abonnement en ik heb gelezen op de site dat er mensen zijn die 3 maanden lid willen alleen om te kijken hoe het allemaal werkt en gaat maar nu is het eigenlijk zo dat je een jaarabonnement moet nemen om dan aan die 5 euro per maand te komen. is volgens mij niet reeel.
April 21, 2008 om 12:53
staat er niet bij "vanaf"?
April 25, 2008 om 07:03
@allemaal

We zijn bezig met een proefabonnement op de website. Deze kunnen jullie snel verwachten. Over de prijzen: Het abonnement kost inderdaad maar 5 euro als je een jaarabonnement neemt. Dit heeft meer te maken met de lagere kosten als iemand een langer abonnement neemt.

groetjes Freya
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.