Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

van valtaf.nl => isinbalans.nl

Geplaatst door Biebelebonsje op April 23, 2008 om 07:43

April 23, 2008 om 07:43
Zo, hoe ik er kwam maakt niet uit maar heeel toevallig kwam ik via google op mijn eigen valtaf.nl site maar die heet nu opeens isinbalans.nl
Mag ik vragen hoe ik dit had kunnen weten?
En hadden jullie niet gewoon een emailtje kunnen sturen naar de deelnemers?
Ik weet bijna zeker dat heel veel mensen, met mij de weg kwijt zijn naar valtaf.nl
Trouwens waarom die verandering?

:biebelebonsje:
April 24, 2008 om 12:17
het is geen verandering, het zijn dezelfde sites.
er zijn meerdere sites.
je kan wel gewoon valtaf gebruiken hoor, maar misschien vind je de andere kleuren wel mooier, maar het is 1 en hetzelfde.
April 25, 2008 om 06:58
@bielebonsje

Zoals Debster al zegt. Het zijn dezelfde website alleen met een andere vormgeving. Valtaf blijft gewoon hetzelfde. Alleen om meerdere mensen te bereiken gebruiken we ook andere websites!

Groetjes Freya
April 25, 2008 om 08:01
Dank je wel voor de antwoorden.
Dit bericht had ik geplaatste nadat ik wel op de site kon komen met www.isinbalans.nl en al 3 dagen niet meer op de site www.valtaf.nl kon komen.
Nu kan ik ook weer inloggen op valtaf.nl maar toen kon ik alleen op mijn profiel komen met die andere site.
Dat was dus eigenlijk mijn vraag, of valtaf.nl van het web af was en dat het hier verder ging onder www.isinbalans.nl?
Ik had het niet duidelijk neer gezet maar het is nu duidelijk dat valtaf.nl een paar dagen slecht te bereiken was door onderhoud.

Opgelost dus.

April 26, 2008 om 04:09
huh wat raar, ik dacht dat het gewoon 1 en hetzelfde was, maar er zijn dus wel verschillen qua aanmelden enz?
April 26, 2008 om 14:08
@ Bikeroma, fijn dat je er weer op kunt komen.
Ik kon er dus ook niet meer op via valtaf.nl maar nu weer wel.
Maar isinbalans.nl werkt wel sneller qua inloggen en doet het bij mij altijd (tot nu toe)
May 2, 2008 om 09:14
Volgens mij zouden deze twee websites precies hetzelfde moeten zijn. Vreemd. Werkt www.valtaf.nl al weer voor iedereen? Dit zou namelijk wel het geval moeten zijn!
May 3, 2008 om 13:24
Hoi Emiel,

Ik kan nu weer wel op valtaf.nl inloggen maar toen de site er een aantal dagen uitlag en ik er echt niet op kon, kon ik wel binnenkomen met isinbalans.nl.
Dus of het dezelfde site is, of niet....... de ene werkte toen wel en de andere niet.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.