Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Site problemen

Geplaatst door Monakoetje op April 23, 2008 om 15:16

April 23, 2008 om 15:16
Wat is er toch in hemelsnaam aan de hand waardoor ik elke keer niet de site kan openen. De ene keer krijg ik dat er storing is van Copernica, de andere keer geen geen verbinding mogelijk, ik vind het een beetje vervelend worden.. Wat is er loos, kan er niet een algemene email uit wat de reden hiervan is??
April 24, 2008 om 01:21
ik heb er ook last van, de ene keer kan ik er wel op de andere keer geeft ie aan geen verbinding te kunnen maken??
Misschien wordt de site opgeschoond?
Het is ook al zo vertraagd...inderdaad een algemeen mailtje zou wel op z'n plaats zijn.
April 25, 2008 om 06:55
@allemaal

Zoals jullie aan het berichtje op de homepage hebben kunnen lezen (als de website wel opende) dat we flink bezig zijn geweest om de website sneller te maken. Dit heeft wel enige problemen met zich meegebracht. Maar deze zijn inmiddels bijna allemaal opgelost. Dus alles moet gewoon weer werken!

Groetjes Freya
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.