Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

handmatig invoeren in eetdagboek

Geplaatst door Caffelatte op May 1, 2008 om 05:32

May 1, 2008 om 05:32
Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik handmatig voedingmiddelen in kan vullen in mijn eetdagboek? Ik heb die optie erg lang geleden wel eens gebruikt, maar kan hem nu niet meer vinden.

Hartelijke groet en bvd.

Caffelatte
May 2, 2008 om 07:58
Als je een nieuw product wilt opnemen in je eetdagboek, een product dat dus nog niet in de calorietabel staat, dan moet je eerst zorgen dat dit product aan de tabel wordt toegevoegd. Dit kun je doen door het bovenste tabblad 'voeding' aan te klikken, en vervolgens naar de calorietabel te gaan. Daar staat duidelijk uitgelegd hoe je een product aan de calorietabel kunt toevoegen.

Nadat je het product aan de tabel hebt toegevoegd, kun je verder gaan met het bewerken van je eetdagboek op de manier die je gewend bent. Het product dat je net hebt toegevoegd, is nu ook beschikbaar in je eetdagboek.

Let op: de calorietabel wordt gecontroleerd. Als je geen geldige waardes hebt ingevoerd of als je je niet aan de regels van de calorietabel hebt gehouden, dan kunnen de beheerders het product weer uit de tabel verwijderen. Als dat gebeurt, verdwijnt het product ook weer uit je eetdagboek.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.