Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

abnormaal drinken voor " vol" gevoel.

Geplaatst door Michellelady op May 1, 2008 om 14:20

May 1, 2008 om 14:20
Beste mensen.

Ik eet gewoon normaal en voledoende. nu zullen jullie wel denken
wat je onder normaal verstaat hiermee bedoel precies de hoeveelheden van de schijf van 5 voor myn leeftijd.

Maar toch raak ik niet vol van een broodmaaltijd met een mok koffie/thee zoals een normaal persoon dat zou doen.
neeeeee ik mik dan zeker 5 a 6 mokken na achter om echt vol en lekker geovoel rekijgen dat ik verzadigd ben.

Ik ben abssoluut niet een dikkerd maar lijkt wel of ik een grotere maag heb dan een normaal persoon :S

Iemand tips??
May 2, 2008 om 03:43
Draai het eens om. Dus neem eerst 1-2 koppen thee of glas water en ga dan pas na een kwartier eten. Wellicht helpt dat je.
May 2, 2008 om 12:39
Echt waar? ik dacht dat ik de enigste was....

Ik drink bij elke broodmaaltijd 5 mokken thee met melk erin .
en na het avond eten drink ik hetzelfde aantal mokken.

Ik weet diep van binnen dat ik het moet veranderen
stel dat ik een man krijg later nou dan schaam ik me diep
om voor zijn neus litters thee na binnen te mikken bij een maaltijd:O
May 2, 2008 om 14:06
kijk als het vocht alleen maar thee of water xonder suiker is dan kan het volgens mij geen kwaad zelf dring ik per dag zeker twee liter thee rooibos citrus, vier mokken koffie en de nodige glazen water . Dus wat is veel!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.