Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

7 kilo verwijderd van mijn ideale gewicht....

Geplaatst door Nienkevb op May 1, 2008 om 16:16

May 1, 2008 om 16:16
Hallo Iedereen.

Ik ben Nienke 29 jaar en ik wil graag 7 kilo kwijt en het lukt me steeds niet om al het lekkers te weerstaan. Iedere dag begin ik vol goede moed en aan het einde van de dag ga ik weer de fout in.
Vorig jaar ben ik van 78 kilo naar 63 kilo gegaan. Ik was uiteraard super trots op mijzelf. Het ging heel geleidelijk en ik had totale controle op mijn eetgedrag.
Dat kwam mede doordat ik me aangesloten had op een forum waar we elkaar heel goed konden steunen. En in die tijd vulde ik ook iedere dag trouw op deze site mijn eetdagboek in.
Uiteindelijk is die groep van het forum uitelkaar gevallen. Ik was zelf immers ook op mijn streefgewicht gekomen.
Helaas ging het in het najaar niet zo goed op privé gebied.
Mijn man werd ziek en ik ben nu eenmaal een frustratie eter, dus ben nu weer 7 kilo aangekomen waar ik niet trots op ben. Mijn man is op dit moment na behandelingen vrij van kanker maar staat uiteraard nog onder controle
Ik hoop dat ik hier buddies kan vinden die mij (en die ik kan)kunnen steunen.

Gr. Nienke
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.