Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Moony in da house

Geplaatst door Moony op May 2, 2008 om 15:23

May 2, 2008 om 15:23
Hallo mede lijners.

IK ben een meid van bijna 28 (ja ik zie de 30 al komen)
Em bij mij moet er 24 kilo af !

die zijn er helaas aangekomen omdat ik als sportinstructeur iets te hard heb gewerkt, en kon kiezen: of doorgaan en neervallen of meteen stoppen en blijven leven.

koos dus voor dat laatste, helaas mocht ik niet afbouwen en het gevolg is : ben weer helemaal gezond maar 20 kilo zwaarder :(

Dus nu ik weer vollop mag sporten en doen, begin ik morgen aan mijn strijd tegen de kilo's.

Ik pas niet meer in mijn kleren en het zonnetje zit er weer aan te komen. IK kan dus niet wachten om over een paar maandjes me weer lekker in mijn velletje en mijn kleertje te voelen.

Ik weet niet of er lijners zijn die ongeveer t zelfde doen hebben, maar ik kan wel iemand gebruiken die me af en toe even kan motiveren als ik er geen zin meer in heb.

dus buddies meld je maar aan.

Het leek me zowiezo een leuke manier om zo bij te kunnen houden hoe je er voor staat.

Na al die jaren dat ik andere geholpen heb hun doel te bereiken, ben ik nu dus zelf aan de beurt.... isn't it ironic?

groetjes

Moon
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.