Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Oproep: Meewerken aan een onderzoek

Geplaatst door Freya op June 13, 2008 om 09:05

June 13, 2008 om 09:05
TNO en de TU Delft doen een onderzoek naar het gebruik van een online eetdagboek. Via http://www.dieetinzicht.nl/onderzoekkan je meewerken aan dit onderzoek.

Op de site kunt u zowel een voedingsdagboek als een bewegingssdagboek bijhouden. In de automatisch aangemaakte rapporten krijgt u inzicht in uw voedings- en bewegingspatroon.

Het is niet alleen belangrijk om inzicht te krijgen in wat u eet en hoeveel u beweegt. Ook is het van belang om levensstijldoelen te stellen, zoals gezond eten en bewegen. Dit kan u helpen een gezondere levensstijl te onderhouden, nu en in de toekomst. U kunt bij uw instellingen levensstijldoelen op stellen waaraan u waarden hecht.
June 13, 2008 om 09:26
Het wordt zo wel dubbelop. En op deze site een eet- en sportdagboek bijhouden en op de onderzoekssite. Ik zal er nog eens over denken.
Til
June 13, 2008, gewijzigd door Tini op June 14, 2008 om 11:20
Ik zou wel mee willen doen maar ik ga over ongeveer anderhalve week met vakantie. Gaat me dus de komende 4 weken niet lukken.

:groetjes: van :tini:
Onbekend
June 15, 2008 om 06:44
Nou, ik dacht: Dat ga ik doen. Uiteindelijk zorgt onderzoek er voor dat er meer bekend wordt. Maar helaas krijg ik fouten op de pagina en ik krijg dat niet weg.
Mijn pc deed tot nog toe wat ik wil met de huidige instellingen.

Ik kan dus niets invullen en er staat ook geen E-mailadres waar ik dit aan kan melden. Jammer, maar helaas.

:groetjes:
Ria
;-)
June 15, 2008 om 07:17
Ik kan niet meedoen, mijn bmi is onder de 25
Onbekend
June 18, 2008 om 06:25
kijk, dat stimuleert mij ook om mee te doen - heb me opgegeven.....ga toch niet weg, dus kan wel 4 weken lang alles invullen.....stimuleert mij dus om meer te bewegen! en dat is nou net mijn punt - daar kom ik te weinig aan toe!
June 18, 2008 om 12:39
Ik mag ook niet meedoen :(
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.