Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Angst eten???????? Help!

Geplaatst door YesorNo op June 13, 2008 om 11:33

June 13, 2008 om 11:33
Ik heb besloten na lang twijfelen iets bij mijn lijst te voegen:

Ik heb zoveel gehuild meiden ZOVEEL!
Maar heb het genomen.
Zonder de wil van de anorexia , maar dat voelt zo slecht:s

Ik heb gekozen als tussendoortje een happerz 33% minder suiker reep van peijnenburg
Maar ben NU zo bang volgende week aangekomen te zijn:S Dat er een kilo aan zit door die peijnenburg reep pfffff ik BEN zo bang!

Kan iemand mij gerust stellen?

Mijn lijstje is dus nu als volgt:

Smorgens:
1 boterham + boter en beleg + bakje kwark

Tussendoortje:
1 stuk fruit

Smiddags:
1 boterham met beleg + boter
1 boterham erop 'geplakt'

1 happers peijnenburg tussendoor

Savonds
Groenten ,salade
1 aardappel
Noten of kaas

Bakje magere kwark + 1 stuk fruit
June 13, 2008 om 13:01
Ha Yesorno

Ik vind je heel moedig... en maybe kom je aan en maybe niet... daar kan ik niets over zeggen... Maar behalve je eetpatroon moet je ook je gedachten gaan veranderen... Je moet leren genieten van wat je eet en je niet schuldig voelen als je iets eet.. je moet als je ongesteld wordt een onweerstaanbare zin in chocola hebben waar je niet meer tegen in kan gaan en dan een reep kopen eten...

Ik vind je echt een held dat je relatief al zo veel eet maar er moet idd nog een boel bij... :D en bij jou nog meer omdat je er eerst nog van moet aankomen...

yesorno... ik wil je gerust stellen, niet in het feit of je wel of niet gaan aankomen maar in het feit dat het goed gaat komen met jou... :d

veel succes :D

greetz,
Ilona (ow ook?? haha)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.