Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ineens zijn mijn reacties weg???

Geplaatst door Monakoetje op July 10, 2008 om 10:38

July 10, 2008 om 10:38
Hoi, ineens zijn mijn reacties weg van mijn dagboek, en vanmorgen had ik 3 reacties op mijn huidige dagboek... Wat hebben jullie gedaan?

groetjes, monique
July 10, 2008 om 10:40
ik heb hetzelfde probleem!
Kan dat nog hersteld worden?

gr gaanweweer
July 10, 2008 om 10:40
Daar heb ik ook last van
had een nieuw dagboekje geschreven vanmorgen, nu is die weg
had een reactie gegeven en gekregen ook weg
Vanmiddag kon ik ook niet op de site komen...

:anjas:
July 10, 2008 om 10:43
hai hai

ik sluit me bij da anderen aan,ik heb hier nog geen last van gehad,maar vandaag,was mn dagboekje ineens gewist,en de reacties van een paar buddies waren ineens weg.
ik snap hier niks van,oja en ik kon niet op een buddie haar site komen,gek
July 10, 2008 om 10:50
Ik had er ook last van! Manucure, ik heb je een PB gestuurd. Alle handelingen die ik vandaag had gedaan op de site zijn weg. Ik denk dat ze een crash gehad hebben. Kan gebeuren.

Groetjes,

:caffelatte:
July 10, 2008 om 10:57
Inderdaad, ook mijn ingevulde voedingslijst is verdwenen. Zo ook een een aantal weken geleden aangemaakte veel gebruikte....
July 10, 2008 om 11:06
Uit mijn eetdagboek zijn ook een hoop dagen weggevallen. Ik hoop dat er nog iets hersteld kan worden.
July 10, 2008 om 11:33
Bij mijn zijn alle vandaag ingevulde gegevens ook weg: gewicht, voeding en ik had een dagboekje geschreven... Ook zijn er een aantal gewichts en voedingsgegevens uit de maand juni ineens weg...
July 10, 2008 om 11:53
Gelukkig, het ligt dus niet aan mij.
Berichten in mijn dagboek weg, berichtjes uit de club staan niet meer in het forum... mijn voedingsdagboek weer leeg.
Vanmiddag was de site niet bereikbaar en daarna was alles wat vandaag is ingevoerd weg.
Ik hoop dat het hersteld kan worden!
July 10, 2008 om 12:25
Wat denk je van mij? Ik besloot vanmorgen om mijn oude profiel te verwijderen, en om vervolgens een nieuwe weer aan te maken. Ging allemaal prima, mooi verhaaltje weer neergezet enz..
Tot ik opnieuw weer in wou loggen, nou mooi niet. M'n nieuwe account bleek opeens niet meer te bestaan, en de oude was weer terug. Wat had ik verkeerd gedaan? Pas toen ik hem wéér verwijderd had en wéér een nieuwe nick had bedacht, las ik dat er een technische storing was geweest op de website! Nou, dát was ff balen! Maar goed, 'k ben ook wel blij dat 't niet aan mij lag, volgens Freya is 't allemaal weer in orde nu!

July 10, 2008 om 12:29
.
Ja ook ik was heel erg verbaasd.
Veel berichtjes uit mijn dagboek weg.
Waaronder ook nieuwe reacties van vandaag.
Maar zoals ik nu lees, is het velen van ons overkomen.
Hopelijk horen we nog, wat er gebeurd is vandaag.
De site was inderdaad vanmiddag niet bereikbaar.
Maar dat heeft er misschien mee te maken gehad.
Groetjes :tinkerbel:
July 10, 2008 om 13:53
Er staat een artikel over op de home (begin) page
=================
Over de site.
Beste allemaal,

Zoals jullie hebben gemerkt hebben wij een aantal problemen met de website ervaren vandaag. Door een technische storing hebben wij een aantal aanpassingen moeten maken, waardoor de website is "teruggezet" naar ongeveer 3 uur vannacht. Als je een bericht hebt verstuurd komt deze wel aan, maar ze zijn alleen niet opgeslagen!

Onze excuses voor het ongemak en de problemen zijn nu weer helemaal voorbij!
=====================

Dus ik ben bang dat weg ook weg is.

:biebelebonsje:
July 10, 2008, gewijzigd door Cher85 op July 10, 2008 om 19:07
Nou dat is mooi balen!
Had toevallig vanochtend na 2 weken weer es een nieuw en lang verhaal geschreven in m'n dagboek..
Verder al weken elke dag m'n gewicht en eetdagboek aan het invullen en nu is een heel deel weg :zucht:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.