Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Het vegatarische tomaten bruchetta slaatje van de AH -> calorieen?

Geplaatst door YesorNo op July 10, 2008 om 11:14

July 10, 2008 om 11:14
Hee iedereen.

AH heeft een nieuwe salade voor op brood toegevoegd. Het is vegatarisch , en weet niet of iemand het kent: Het is een soort van tomatensalsa om te zien. En het staan bij het het vers-beleg.
Hier op de achterkant staan geen calorieen dus dacht mischien heeft iemand hier enig idee hoeveel dat zo ongeveer zou kunnen bevatten?

Alvast bedankt@!
July 11, 2008 om 00:57
Staan de ingredienten er ook niet op?
Want als er staat: Mayonaise, Olijfolie, pesto e.d. dan weet je natuurlijk dat het qua kcal ook niet heel arm zal zijn.
July 11, 2008 om 01:06
Hmm nee er stond geen mayo of olijfolie op! Hele natuurlijke producten :)
July 14, 2008 om 06:00
Vaak zit er in die klaargemaakte produkten veel suiker, ik zou het vers klaarmaken, ook een stuk goedkoper
July 15, 2008 om 13:15
Ja, dat ken ik en ik eet me er wezenloos aan. Het is erg lekker en (hoera ) nog weinig kcal ook:
per 100 gram:
91 kcal
eiwit 1,5 g
koolhydraten 7,0 g
vet 6,5 g

Eet smakelijk vast!
July 16, 2008 om 03:37
Hoi, :genieten:

Ik ben benieuwd wat het is?
Staat het bij de vleeswaren?:brood:

Ik eet namelijk geen dierlijke vetten en dit lijkt me wel weer een lekkere variatie.
groeten Hanneke:zon3:
July 16, 2008 om 08:19
Het is eigenlijk klein gesnipperde tomaat met een uitje en wat basilicum. Ik maak het ook wel eens zelf:
zongedroogde tomaat (in olie) vermaal ik in de blender met knoflook, daarna roer ik er zelf een heel fijn gesneden sjalotje door en nog wat basilicum. Smullen en gezond. Het staat bij AH bij de verse olijven, vlakbij de vleeswaren.
July 16, 2008 om 08:43
hay Pony,

Bedankt voor je reactie ook via de mail.
Ga het snel eens proberen!

Heb je trouwens ook al eens dat andere vegetarische slaatje geprobeerd?

Die tomatenbrushetta was toen uitgekomen en nog 1!
Maar weet niet precies hoe die er meer uitziet/wat erin zit.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.