Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

maar pondje afgevallen

Geplaatst door Streefgewichtnu op July 28, 2008 om 03:06

July 28, 2008 om 03:06
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb mij vorige week heel streng aan het dieet gehouden, keurig drie x per dag gegetten, twee x gezond tussendoortje en niet snoepen. Koffie zonder melk en suiker, thee en heel veel water. Daarnaast sport ik 6 x per week. 3 x 60 baantjes zwemmen en 3 x fitness 2 uur.
Hoe kan ik dat ik ondanks al die inspanningen maar een pondje ben afgevallen.

Ik hoor van iedereen dat je spiermassa groeit en dit zwaarder weegt. maar dat lijkt mij zo sterk na drie weken sporten..... ik snap het dus niet helemaal. Ik heb vandaag een doorverwijskaart bij de huisarts gevraagd om bloed te prikken. Ik wil in ieder geval uitsluiten dat het iets aan mijn schildklier is....

Kan iemand mij vertellen of het waar is van die spiermassa en het tijdsbestek waarin de groei van spiermassa plaats gaat vinden.
en zijn er mensen die ook hun schildklier hebben na laten kijken en er achter zijn gekomen dat deze minder fucntioneert en wat daar aan gedaan is.

ik hoor het wel, en als je reageert bedankt want ik zou hier graag wat antwoorden op willen vinden...

linda
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.