Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Op zoek naar de Fjordjes...

Geplaatst door Taina op August 18, 2008 om 11:52

August 18, 2008 om 11:52
Nu de C1000 bij mij in de buurt over minder dan een week OOK weer AH wordt (grrrrr!!!!!!), zijn de uiterst smakelijke Sesam-Fjordjes uit de schappen verdwenen... (we hebben voorraad gemaakt maar een laatste shopping trip naar de winkel was vergeefs: alles OP!) 'Blauwe' zijn af en toe nog wel te vinden, maar waar, oh waar vind ik mijn groene Fjordjes?
Dirk had ze vroeger maar is overgestapt op een vaag merk dat lang zo lekker niet is! Een website heb ik nog niet kunnen vinden, dus nu ben ik aangewezen op mensen die net als ik niet zonder hunFjordjes kunnen!
Alvast dank voor jullie hulp!
August 18, 2008, gewijzigd door YesorNo op August 18, 2008 om 13:46
Wat is er specifiek zo lekker aan die Fjordjes :)?

Ik ken ze daar niet van , maar zou er geen ander knackerbrod-achtig alternatief zijn?
August 18, 2008 om 14:47
Fjordjes hebben smaak, beetje zoutiger dan de meeste variaties op gepofte karton... Momenteel hebben wij hier thuis een ruime selectie knackebrood en crackers, en willen toch GEEN afstand doen van de Fjordjes... Vandaar mijn noodkreet.
Futiel vast wel, maar daarom niet minder oprecht!
Ons idee van afvallen: van alles de helft, maar wel echt lekker, zodat het gewicht verliezen geen straf is maar een genoegen met een duidelijk doel! En hier spreekt toch wel een ervaren jojo-er...
August 18, 2008 om 15:09
hoi,

Ik zag ze bij de bas van der heiden, super de boer , jumbo!!!!!

ik hoop dat je er wat aan hebt

:boodschappen3:
August 19, 2008 om 07:37
Bedoel je van die schuitjes? Misschien kun je die van de Ikea eens proberen...rechtstreeks uit zweden!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.