Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddy gezocht...

Geplaatst door Arya op August 18, 2008 om 16:27

August 18, 2008 om 16:27
Hallo allemaal,

Een paar weken geleden ben ik meegeweest om voor een vriendin een trouwjurk uit te zoeken en ik ben daar zo geschrokken van de kleine maatjes dat ik heb besloten om te gaan afvallen. Over niet al te lange tijd hoop ik ook voor het altaar te staan maar dan slanker als nu.

Ik ben 25 jaar en ben sinds vandaag begonnen met sonja bakker ( hoorde zoveel goede berichten).

Ik kan zeggen dat de eerste dag goed is verlopen.

Ik ben op zoek naar iemand die ook net begonnen is met afvallen of nog maar net bezig is en die samen de strijd wil aangaan met de kilo's!!!

Groetjes
Arya
August 20, 2008 om 07:23
suc6 met afvallen!!
ik heb ook sonja bakker gedaan... ik hielt het alleen niet vol:(
hoop dat je snel je doel bereikt.

groetjes angelique
August 20, 2008 om 07:51
Hallo Arya,

Ik zag je bericht op dit forum, ik hoop dat je het leuk vindt als wij samen optrekken. Ik ga a.s. maandag beginnen met Sonja (eerst morgen nog de verjaardag van mijn moeder en dit weekend klussen bij mijn zusje) daarna begint voor mij het werken weer en ik weet onderhand uit ervaring dat ik het dan beter vol houdt dan dat ik thuis ben.

Groetjes en ik hoor het wel,
Alja
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.