Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Weer opnieuw beginnen

Geplaatst door op August 25, 2008 om 04:38

Onbekend
August 25, 2008 om 04:38
Weer een nieuw begin af en toe word ik er een beetje deprie van.
Maar ja ik hoop dat het nu toch gaat lukken.De laatse 8mnd niets als jo,jo effect en ik weet het wel doe het zelf.
Heb me begin Augustus ingeschreven maar eigenlijk niet goed op deze site rondgekeken in 2006 had ik me ook aangemeld maar ging ook naar de WeightWatchers wat het eerste jaar helemaal goed ging was 15kg afgevallen maar vanaf eind 2007 ging het mis en ben toen nog tot mei 2008 gebleven en was toen nog maar in totaal 10kg afgevallen en was er helemaal door.De laatste weken ging het ook nog niet goed maar wil nu toch echt doorzetten heb de weekmenu's uitgeprint en wil elke avond het dagmenu invullenop deze site.
Ook las ik dat er een clubje start 5kilo voor Kerst en daar ga ik me ook aanmelden.
moet ook wel net weer controle gehad bij de cardioloog(hartpatient)
en ja daarvan krijg je het ook te horen afvallen meid Ga ervoor ik hoop wel dat ik nog wat buddies vind en veel steun hier op de site weghaal.
Allemaal veel succes fijne dag
Groetjes Giny

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.