Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

gewichtsconsulent

Geplaatst door Taskio op October 11, 2008 om 10:03

October 11, 2008 om 10:03
Graag zou ik de meningen en ervaringen horen van mensen die werken als gewichtsconsulent of daar iets vanaf weten.Het zit nl zo.....
Ik werk nu in de tandheelkunde,iets wat ik erg leuk vind om te doen,maar zal door het pensioen van mijn baas een andere baan/baas moeten zoeken.Graag zou ik zelfstandig ondernemer worden,maar dat zal met mijn huidige beroep niet gaan.Om dat te realiseren zou ik 4 jaar voltijds naar school moeten en dat is financieel niet haalbaar helaas.Nu ben ik best bereid om van beroep te veranderen en zou dan het liefst iets van gewichtsconsulente gaan doen.Dit kan wel in een eigen praktijk bijv. Wie heeft hier ervaring mee(positief of negatief,heeft dit gevolgd enz enz....
Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren,maar weet nog niet goed wat ik er mee aan moet.Hopelijk word ik hier wat wijzer?
Alvast bedankt!
Groetjes,Natas
October 12, 2008 om 11:45
Hoi Natas,

IK ben gewichtsconsulente en heb ook de opleiding gedaan.
Ik heb een Praktijk in Maastricht en Belgie.
Praktijk Vitality Balance.
Voor meer informatie mag je me altijd even mailen of bellen.
info@vitalitybalance.be
Mijn telefoonnummer staat op mijn site.

Groetjes Yvonne
October 12, 2008 om 14:45
Hoi Natas,