Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nieuw

Geplaatst door Vriendinneke op October 11, 2008 om 10:33

October 11, 2008 om 10:33
Hallo allemaal

Op de eerste plaats even mijn complimenten aan al diegene die al zo goed zijn afgevallen!
ik hoop dat het mij ook nog ooit gaat lukken!
Ik ben mijn hele leven al te zwaar en heb daar als kind reg onder geleden omdat ik daar altijd mee gepest werd.
Eigenlijk heb ik alles al geprobeerd wat met afvallen te maken had en soms viel ik best goed af,maar zo gauw er weer iets naars gebeurde,kwamen de kilo's er weer zo bij.
Ik ben een vrouw van 52 en weeg momenteel 100 kilo!
Voor de vakantie was ik 12 kilo afgevallen,maar daar zijn er helaas weer 5 a 6 van bij.
Ik had van iemand gehoord die via deze site erg goed afgevallen was,dus zodoende kwam ik hier terecht,maar het duurde wel even voor ik een beetje door heb hoe het werkte en ook dat verhaal van die buddies snapte ik niet goed,dwz ik weet niet goed hoe je aan die buddies kunt komen.Moeten mensen dan op jou reageren of kan jij zelf ook buddies toevoegen en hoe gaat het dan verder als je een buddie hebt,heb je daar dan veel contact mee?Graag hoor ik jullie reactie!Groetjes
Onbekend
October 12, 2008 om 10:24
Welkom op de site.
Als je wilt mag je mij wel toevoegen als buddy.
Veel succes bij het afvallen.:welkom2:
October 14, 2008 om 10:23
Ga ervoor he!(+):ga zo door ik begreep eerst ook niet hoe het werkte,en ben er nog niet helemaal achter,maar ik vind het ook een stimulans om zo te zien dat iedereen goed afvalt en om er meer mee bezig te zijn.
:gazodoor2: liefs Janny
October 15, 2008 om 09:25
Hallo Vriendinneke,

Welkom,het gaat je zeker lukken.Probeer goed je eetdagboek bij te houden,dan weet je ongeveer wat en hoeveel je eet op 'n dag.
Succes,
Groetjes Wil
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.