Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

een van de oudste deelneemster en moeilijk afvalen

Geplaatst door Kantje op January 6, 2009 om 13:26

January 6, 2009 om 13:26
Hallo, ik heb gekeken naar de leeftijden van de andere deelnemers- en -sters, maar ik denk, dat ik een van de oudste ben met mijn 66 jaar. Ik heb ook ontdekt, dat hoe ouder je wordt, hoe moeilijker het is om af te vallen. Je figuur veranderd heel erg, tenminste bij mij. Ik ben maar klein, dus je kunt me rollen met mijn 86,5 kg. Ik ben weer met goede moed gestart en hoop in het voorjaar 10 kg kwijt te zijn. Zijn er nog meer dames van mijn leeftijd en hoe is hun ervaring?????
groetjes Kantje
January 6, 2009 om 17:33
Hoi Kantje,
Ik ben 61. Pas later overgewicht gekregen (zie profiel) Omdat ik nu verlof heb, heb ik tijd voor fietsen, zwemmen e.d. Ik probeer niet te lang te zitten op een dag en mijn conditie gaat wel vooruit, maar het gaat niet zo vlug als vroeger. Aqua50+ is leuk en helpt voor conditie en model en ik ga er op de fiets heen. Gewicht is voor mij minder belangrijk dan conditie, maar ik hoop dit kalenderjaar 8 kilo af te vallen
groeten
Jannie
January 7, 2009 om 08:21
ik ben ook 61 jaar en ook een 'propje''
87kg en 164cm kort
inderdaad gaat het moeilijk ,maar ik heb goede moed
ben al 1kg kwijt sinds maandag
ik ben met Sonja Bakker begonnen (het 4 weken dieet uit het nieuwe tijdschrift)ben benieuwd of het werkt !!
het valt me niet tegen moet ik zeggen ,ik heb totaal geen honger gevoel
en vanavond mag ik boerenkool met (light)worst eten
sukses allemaal
January 7, 2009 om 10:21
Hallo ik ben 60 jaar en heb me zojuist aangemeld omdat ik graag wil afvallen. vorig jaar 7 januari woog ik dank zij het Cambridge dieet 76 kilo. Nu ben ik gestopt met roken, en ook met Cambridge en nu weeg ik 93.7 kilo. Dit moet er weer af.Ik hoop hier de nodige tips te krijgen.
Verder wens ik iedereen succes met het afvallen
January 8, 2009 om 15:35
Hallo Dames,

Ik ben ook 60+ dus jullie zijn niet de enige hier ik word over 2 weken 64 en ook ik vind het heel moeilijk om er wat af te krijgen, dat is als je ouder bent toch anders, maar ja we proberen het toch?
en het duurt dan wel misschien wat langer maar we komen er vast ook wel, ik weeg nu 72,9 kg en ben ook maar klein 154 cm.
Dus kom op we gaan er samen tegen aan meer kun je niet doen, nou allemaal veel succes.
January 10, 2009 om 07:00
Hoi hoi,

Mijn moeder is 69 jaar. Ze is afgevallen van ruim 115 naar 75 kilo. Ouderen kunnen dus ook afvallen. Mijn moeder heeft het soya slim dieet gedaan onder begeleiding van een arts en consulente.

groetjes en succes
dint :-)
January 10, 2009 om 09:41
Hallo iedereen,
geweldig zo als jullie reageren. Ik ben wel iets kwijt, maar het gaat in onsjes. Maar goed het lukt. Ik kan niet zo goed sporten, omdat ik versleten knieën heb en er eigenlijk aan geopereerd moet worden. Maar zolang ik nog kan, wil ik dat uitstellen. Het lijkt me fijn om af en toe elkaar een hart onder de riem te steken. Ik ben op eigen houtje met weightwatchers begonnen. Dus punten tellen. Hopelijk gaat het.Ik wens iedereen veel succes
groetjes Kantje:thinkpositivealways:
January 10, 2009 om 11:44
Hallo Kantje, Geduld vangt vis zeggen ze wel eens, zo ook met het afvallen op oudere leeftijd. Maar het gaat er af echt waar, als je maar volhoudt, en niet terug valt in slechte gewoontes. Jammer dat je niet naar de sportschool kunt. Ik heb ook ernstige artrose aan beide knieen, maar nieuwe knieen krijg ik nog niet, omdat die maar een bepaalde tijd mee gaan, dus ben ik daarvoor te jong. Raar maar waar. Vandaag heb ik toch een abonnement op de sportschool genomen. Ik ben 168 en weeg 93 kilo, wat natuurlijk veel te zwaar is voor mijn knieen. Toen ik 76 kilo woog dank zij cambridge, ging het ook beter met mijn knieen, dus afvallen en dat ga ik doen ook. Ik hoop dat het me lukt onder begeleiding sportief af te vallen.
Kantje ik wens je heel veel succes, en ook al is het in onsjes, het gaat er in ieder geval af. Groetjes Tineke
January 11, 2009 om 07:59
Hallo omatineke en kantje e.a.
ook ik ben 61 en heb 1 jaar SB gedaan en daarmee toch 14 kg afgevallen.Met de feestdagen en zo weer 4 kg aangekomen en toch weer de draad opgepakt hiermee.Stok achter de deur. Bewegen heeft mij veel geholpen ben lid van een sportschool,maar nu weer een lastige knie( bekend euvel)kan ik een paar weken niet sporten dus moet ik helemaal oppassen.:tijd:
Ik wens iedereen veel succes en doorzettingsvermogen!!!!
Groetjes Vutter
January 11, 2009 om 10:50
hallo Dames ,kunnen we ook buddy van elkaar worden?
dan kunnen we elkaar misschien steunen in onze 'strijd.'
tot nu gaat het boven verwachting goed met afvallen deze week
ik heb totaal geen honger gevoel gehad '
sporten doe ik niet ,daar houd ik niet van en kan de moed daarvoor ook niet opbrengen ,
en zolang het op deze manier lukt ga ik mooi zo door ..
groetjes allemaal en sukses de komende week

Onbekend
January 11, 2009 om 11:04
Neen hoor, in mijn 50 Plus Club zitten ook mensen van boven de 70 jr . Je bent echt niet bij de oudsten. Er zijn vele mensen op de site boven de 60. Zoek maar eens op leeftijd.
:toshiba:
Onbekend
January 13, 2009 om 04:05
:fflangs: om te zeggen dat er heel veel oudere en zeker 60+ers zijn. Hier nog een ouwe knar :shy2:van 62 die weer haar best gaat doen en zoveel dieet ervaring heeft:uhu: ooit 132kg,in 1982, heeft gewogen, dankzij Streep je Slank van 111kg naar 85kg is weten te komen, 4 jaar geleden, in een jaar weer 97kg en nu weer 89kg is het WELBEKENDE YOYO EFFECT.
Heb mij weer voor 3 maanden gemeld bij SJS en wil in 1e instantie naar 80 en dan toch proberen naar 75:owow:
Maar ik denk dat het voor velen heel herkenbaar is dat :irri02:

ALLEMAAL :veelsucces: en :trotszijn: en:sterkte3:
January 13, 2009 om 14:50
Hallo Allemaal,
Ik ben nu ook weer 2 ons kwijt. Niet veel, maar toch. Ik weet, dat ik moeilijk afval van al de vorige keren. Ports vroeg of we geen buddy's an elkaar kunnen worden. Ik zou wel willen, maar weet niet hoe dat gaat. Wie kan me vertellen :h1:o1:e1? Ik zou het erg leuk
vinden. Samen sta je sterker denk ik.:goteam: Ik wens iedereen veel succes!!!!!!
Kantje
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.